heah skrev:å ä & ö har aldrig varit ett problem för mig hos play
Langtry skrev:Nu har jag fått en bekräftelse från Play att boxen är postad så so far so good
Langtry skrev:Nu har jag fått en bekräftelse från Play att boxen är postad så so far so good
Ai skrev:Langtry skrev:Nu har jag fått en bekräftelse från Play att boxen är postad så so far so good
Mailbekräftelse? Det har inte jag.
Eynosh skrev:Förresten, är det verkligen så viktigt att kolla om det inte är fel på skivorna? Brukar det vara fel? Hur går ni tillväga när ni skall kolla 39 skivor?
Jag skrev:Vad det gäller att "kolla igenom skivorna" efter fel så brukar jag mest bara stoppa i skivan och hoppa runt lite bland kapitlen för att kolla så att inte skivan har blivit felpressad (då brukar felen märkas direkt). Om jag däremot ser kraftigare repor på skivan kan en lite grundligare koll krävas. Ibland har man tur (min The Good, The Bad & The Ugly var en floater och såg rätt ordentligt repig ut, men fungerade ändå utmärkt) och ibland inte (Firefly, skiva 2. Men det hann jag ju byta).
19-11-2004 19:55 London West Depot
Collected from customer (Export
item accepted into network)
Ai skrev:20-11-2004 00:40 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 23:07 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 19:55 London West Depot Collected from customer (Export item accepted into network)
Lustigt... har jag TVÅ paket pågång?
Ai skrev:20-11-2004 00:40 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 23:07 International Hub Arrived at outward Office of Exchange
19-11-2004 19:55 London West Depot Collected from customer (Export item accepted into network)
Lustigt... har jag TVÅ paket pågång?
Pazuzu skrev:Undrar om paketet är för stort att dela ut, så att man får hämta det på posten istället? Då får man ju vänta ytterligare i och med att en avi ska skickas ut.
Ai skrev:Jag har beställt paket förr - men jag har aldrig väntat såhär ivrigt att jag vill veta varje meter det rör sig mot mig! Så det här är rätt så nytt.
CiX skrev:Pazuzu skrev:Undrar om paketet är för stort att dela ut, så att man får hämta det på posten istället? Då får man ju vänta ytterligare i och med att en avi ska skickas ut.
du ser när posten får det, då är det bara att åka in till ditt lokala kontor o hämta det en dag tidigare.
Pazuzu skrev:Måste man inte ha avin med sig? (med tanke på den otrevliga tanten där jag hämtar ut paket...)
CiX skrev:Pazuzu skrev:CiX skrev:Måste man inte ha avin med sig? (med tanke på den otrevliga tanten där jag hämtar ut paket...)
dom har AVI'n där, bara o säga sitt namn så kollar dom om dom har någon sån lapp med ditt namn på. Hur bra som helst när man är så otålig som vi.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare