Hej jag har alla säsongerna med buffy och jag undrar om någon har texterna till serierna på sub????
Skulle vara roligt att se säsongerna med text Det skulle även gå med texterna från säsongerna på DVD fast då måste göra om dom, finns det någon sóm kan göra detta????
Skulle vara gör bra
Hej CoBBi
Jag skulle oxå vilja ha texterna till Buffy´s alla säsonger men jag hittar det ingenstans.
Finns det någon som kan hjälpa oss båda och alla andra som vill se Buffy med text.
Går man i andras fotspår så kommer man aldrig först....
Hej igen Jag har redan sökt över nästan hela DC ++ och på alla undertexter ,
subtitles sidor över internet och ingen har den på svenska, alla har texterna på finska och massa andra språk Men finns det någon som har eller vet någon sida eller hub vad som helt
säg till skulle bli jätte glad
Går man i andras fotspår så kommer man aldrig först....
Är nog inte så många svenskar som rippar avsnitt. Vill ni ha svenska texter så är det nog 5ans sändningar eller DVD som gäller för de flesta avsnitten.
Chuck D: If you don't stand for something, you fall for anything Harder than you think, it's a beautiful thing
Jag tror faktiskt absolut inte att det finns mycket av det. Med tanke på att buffy går i sverige dvderna finns med svensk text osv. tror jag inte att behovet är tillräckligt stort för att man skulle starta en seriös fansub grupp som skulle sätta sig och fansuba vartenda avsnitt.
Man brukar satsa mer på dom serierna som är aktuella och som inte går att få tag på på svenska ch även där är det ganska ovanligt så jag tror faktiskt att ni får leta ordentligt mycket för att hitta något.
Vi lever i en konstig värld där Angel blev cancelat efter 5 säsonger medans Days of our lifes har gått i typ 70 säsonger och spelas fortfarande in flera.....
Med tanke på att de subs jag har sett -- vare sig det är en film eller tv-serie -- har varit långt mer katastrofalt översatta än de som visas på tvn. Så det kanske är en bra sak att det inte finns några.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?” — Wayne, Letterkenny.