caffeineaddict skrev:Rombat skrev::D "Häromsistens"?
Är det ordet du klagar på (IT EXISTS!), eller menar du att det var längre sedan? Det var väl säsong 7?
Jag vet att det finns. Hos 80-åriga bönder. Som inte tittar på Weeds som det sänds.
caffeineaddict skrev:Rombat skrev::D "Häromsistens"?
Är det ordet du klagar på (IT EXISTS!), eller menar du att det var längre sedan? Det var väl säsong 7?
Rombat skrev:caffeineaddict skrev:Rombat skrev::D "Häromsistens"?
Jag vet att det finns. Hos 80-åriga bönder. Som inte tittar på Weeds som det sänds.
Rombat skrev:caffeineaddict skrev:Rombat skrev::D "Häromsistens"?
sfinx skrev:Rombat skrev:Jag vet att det finns. Hos 80-åriga bönder. Som inte tittar på Weeds som det sänds.
Jag använder det...![]()
sjostrand skrev:sfinx skrev:Rombat skrev:Jag vet att det finns. Hos 80-åriga bönder. Som inte tittar på Weeds som det sänds.
Jag använder det...![]()
80-åriga bönder eller en 93-årig tant, vad är skilnaden?
A bear skrev:Nu har vi en sån där kul situation där ingen får rösta på Fight Club utan att ha sett Audition.
Audition.
Kiiiri kiiiri kiiiri...
AKS skrev:ninjamupp (Vilken konstig smak du uppenbarligen har, Nicklas!)
noike skrev:AKS skrev:ninjamupp (Vilken konstig smak du uppenbarligen har, Nicklas!)
Jag måste börja lägga in mer film över hela betygspektrat. Snart. Riktigt snart. Vilken månad som helst nu.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Majestic-12 [Bot]