För att han gillar Nils Poppe kanske? Och för att död´n uttalas så roligt?
Båda två är bra, men den film som påverkat mig mest emotionellt och kreativt är Trainspotting, fast det är en åsikt och inte en röst.

noike skrev:Jag tror faktiskt den vinner lite på Betamax-kassetterna och 80-talet — för fan, filmen är i MONO. Det blir ytterligare en lite abstraktionsnivå, mediet spelar ingen roll utan innehållet hittar ut ändå.
Sedan Speilberg. Schindlers List och Empire of the Sun får mig att tro att om han höll sig till att filma "non-fiction" så skulle han kunna göra riktigt bra filmer över lag. (Ej att blanda ihop med filmer som utspelar sig i historisk miljö, han mår inte bra av för mycket poetisk frihet.)
sfinx skrev:Båda två är bra, men den film som påverkat mig mest emotionellt och kreativt är Trainspotting, fast det är en åsikt och inte en röst.
AKS skrev:sfinx skrev:Båda två är bra, men den film som påverkat mig mest emotionellt och kreativt är Trainspotting, fast det är en åsikt och inte en röst.
Varför röstar du inte?
caffeineaddict skrev:Det sjunde inseglet.
Motivering:
"I de sydliga länderna finns det en sorts människoliknande djur som kallas apor."
"Vad är det med det då?"
"Ja, det var bara det."
Murnau skrev:Sen tycker jag Helena ska delta i röstandet och inte hålla på här och fega och nästanrösta!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare