A bear skrev:Hm. Jag utgick nog från att hela dollartrilogin + OUATITW var med. My bad. Men i så fall blir det desto lättare; Handfull är ändå bättre än tvåan.
noike skrev:Realtids-översättning av film genom en laptop och google translate!
A bear skrev:noike skrev:Realtids-översättning av film genom en laptop och google translate!
Låter som hardsubbarna på den kopian av Röda lyktan jag såg.
Tomas skrev:Tam skrev:Oavgjort i duellen med timmen kvar. Känns ganska rättvist.
Men vad händer om det slutar oavgjort? Finns det någon tiebreaker?
noike skrev:A bear skrev:noike skrev:Realtids-översättning av film genom en laptop och google translate!
Vad var det med hårdtextningen egentligen? Försökte hitta en utan men nej, det gick inte.
noike skrev:A bear skrev:noike skrev:Realtids-översättning av film genom en laptop och google translate!
Vad var det med hårdtextningen egentligen? Försökte hitta en utan men nej, det gick inte.
Tomas skrev:Tam skrev:Oavgjort i duellen med timmen kvar. Känns ganska rättvist.
Men vad händer om det slutar oavgjort? Finns det någon tiebreaker?
sjostrand skrev:Jag började nu planera mitt filmtittade för början av veckan och funderade på om jag skulle köpa Dark City från CDON idag och hoppas hinna se den imorgon kväll... Detta är filmen CDON visade överst. Jag utgår från att det är den som är nominerad.![]()
http://cdon.se/film/dark_city-4207717
gaspode skrev:flest nomineringar i första hand? lottning i andra?
AKS skrev:gaspode skrev:flest nomineringar i första hand? lottning i andra?
Bra förslag!
sjostrand skrev:sjostrand skrev:Jag började nu planera mitt filmtittade för början av veckan och funderade på om jag skulle köpa Dark City från CDON idag och hoppas hinna se den imorgon kväll... Detta är filmen CDON visade överst. Jag utgår från att det är den som är nominerad.![]()
http://cdon.se/film/dark_city-4207717
Men hallå! Ingen som har kollat på länken? Eftersom ingen protesterat så är det alltså den som går upp mot Apocalypse Now...![]()
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare