A bear skrev:Ska det tolkas som att hon inte vet att det finns en plastAmy som springer omkring därute nånstans?
noike skrev:A bear skrev:Ska det tolkas som att hon inte vet att det finns en plastAmy som springer omkring därute nånstans?
Ja, jag tror det.
Min teori: Doktorn som där i 6.01 är en Flesh!Doctor som stabiliserats av en tardis. Hade han varit en riktig så borde inte regenereringen kunna avbrytas på grund av dödhet — för att inte tala om "ta med dig bensindunken hurödudu". Martin fnyste åt idéen men bah, jag fnyser åt hans fnysningar.
noike skrev:Riktiga Doktorn befann sig i rymddräkten eller i närheten — skulle kunna vara vem som helst av dem — fast personen i dräkten kunde inte visa sig öppet för att det skulle påverkat tidsflödet.
eynosh skrev:noike skrev:Riktiga Doktorn befann sig i rymddräkten eller i närheten — skulle kunna vara vem som helst av dem — fast personen i dräkten kunde inte visa sig öppet för att det skulle påverkat tidsflödet.
Jag kan inte vänta tills nästa avsnitt och:
Nu kommer ju doktorn vara ensam i tardisen med Rory!! Första gången i nya serien som doktorn endast har manlig kompanjon i tardisen?
Tam skrev:
Tufft!
Tomas skrev:Tam skrev:
Tufft!
Mm, det var också min första tanke
This is Mark Wallinger‘s “Time and Relative Dimensions in Space 2001″, a life-sized mirrored model of the TARDIS from Doctor Who which at certain angles seems to blend into its environment. It was exhibited at The Hayward Gallery in February 2009.
A bear skrev:Också: Trailer.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare