eynosh skrev:Den dag Doctor Who blir nerlagt kommer jag att gråta.
caffeineaddict skrev:eynosh skrev:Den dag Doctor Who blir nerlagt kommer jag att gråta.
Du kommer vara död av ålder innan det händer. Serien är äldre än någon av oss som tittar på den här.
eynosh skrev:Så, ifall det nu är någon på bf som inte sett serien än (läs: Rombat), ta och se det för i helskotta.
noike skrev:eynosh skrev:Så, ifall det nu är någon på bf som inte sett serien än (läs: Rombat), ta och se det för i helskotta.
Snickesnack! Om Rikard inte gillar serien så ska han fan inte behöva se den! Det finns ingen skyldighet att tvingas gilla något bara för att alla gör det.
gaspode skrev:Jag är iaf sjukt pepp på ny säsong, vare sig rikard är med oss eller emot oss! två veckor!
noike skrev:Eller så är en urbrittisk ungdomsserie inte för honom. Det kan vara så enkelt. Jag borde logiskt sett gilla Mad Men, men jag bryr mig inte ett skvatt om den serien. Jag har gett den fem avsnitt och allt. Rikard behöver inte gilla Doktorn. Fan, han har all rätt att hata den om han vill. Att sedan ni inte vill att han ska göra det spelar inte ett dugg roll, även om ni tar illa åt er ifall han ställer sig upp och skriker "The Tennant Doctor is a scat muncher!"
HeY skrev:Elisabeth Sladen (Sarah Jane) har tydligen gått bort i cancer, 63 år gammal.
http://m.hitfix.com/articles/doctor-who ... dies-at-63
Doctor Who in the UK airs at 6pm on Saturday, the beginning is said to feature a small tribute, it is followed by a 15 minute tribute to Elisabeth Sladen on the CBBC Channel at 645pm, and of cause, Doctor Who confidential at 7pm on BBC 3. Other countries like US (BBC America) Canada (SPACE) and Australia (ABC) will be planning their own tributes accordingly.
A bear skrev:Tom Bakers hyllning till Lis Sladen: http://www.tom-baker.co.uk/pages/conten ... PageID=159
A bear skrev:6.01
Säsongen öppnar med en rejäl smäll och jag skulle gärna se att det är lördag snart igen.
gaspode skrev:Alltså... det här med Rivers och doktorns tidslinjer som hon pratar om med Rory...
(spoiler 6x01) Det var ju fint och jag har inte tänkt på det så, men det stämmer väl inte riktigt?
De synkade ju sina dagböcker när det träffades för att få veta var i tidslinjerna de möts.
Och vi har ju sett första gången Doktorn träffar River, och det var väl inte så dramatiskt?
gaspode skrev: (spoiler 6x01) Och vi har ju sett första gången Doktorn träffar River, och det var väl inte så dramatiskt?
noike skrev:gaspode skrev:Alltså... det här med Rivers och doktorns tidslinjer som hon pratar om med Rory...
(spoiler 6x01) Det var ju fint och jag har inte tänkt på det så, men det stämmer väl inte riktigt?
De synkade ju sina dagböcker när det träffades för att få veta var i tidslinjerna de möts.
Och vi har ju sett första gången Doktorn träffar River, och det var väl inte så dramatiskt?
Du menar förutom att River verkade rätt besviken och att hon sedan dog?
adolvsson skrev:gaspode skrev: (spoiler 6x01) Och vi har ju sett första gången Doktorn träffar River, och det var väl inte så dramatiskt?
Pratade hon inte om första gången hon träffade Doktorn?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]