Nu då?

Crashdummie skrev:done!
Nu då?

Rombat skrev:Nya trailern fick mig att garva. Iaf George och Ninas miner i början. Snart. Snaaaaart.

MissKittyFantastico skrev:Just det ja... Jag kanske ska se klart säsong två någon gång.

Crashdummie skrev:MissKittyFantastico skrev:Just det ja... Jag kanske ska se klart säsong två någon gång.
Do it!!!

AKS skrev:23 januari enligt MyEps. Sweet!
 Tänk. Tänk om man skulle klara av att spara avsnitten. Tänker på det iaf.
 Tänk. Tänk om man skulle klara av att spara avsnitten. Tänker på det iaf.

Jag visste inte om det förrän i natt då jag läste det i serie-tråden. Jag har ju gillat amerikanska serie-remakes förut så..
 Jag visste inte om det förrän i natt då jag läste det i serie-tråden. Jag har ju gillat amerikanska serie-remakes förut så..
Tinwiel skrev:Jodå, lite.Jag visste inte om det förrän i natt då jag läste det i serie-tråden. Jag har ju gillat amerikanska serie-remakes förut så..

När det är gult på myeps så brukar det vara dagen efter det har sänt. Kanske bara gäller amerikanska sändningar. Jag behöver inte leta mer idag då. Tålamod är bra att ha. Imorgon är en annan daaag.
 När det är gult på myeps så brukar det vara dagen efter det har sänt. Kanske bara gäller amerikanska sändningar. Jag behöver inte leta mer idag då. Tålamod är bra att ha. Imorgon är en annan daaag.

Ett mycket roligt avsnitt över huvud taget. Ett av de roligaste Being Human för mig. Jag gillade Adam väldigt mycket och ville att han skulle stanna! Hoppas han kommer tillbaka nån gång...
 Ett mycket roligt avsnitt över huvud taget. Ett av de roligaste Being Human för mig. Jag gillade Adam väldigt mycket och ville att han skulle stanna! Hoppas han kommer tillbaka nån gång...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]