A bear skrev:Boardwalk Empire 1.01
Scorsese regisserar, och det märks, både i stil och i blodsmängd. Gillar skarpt än så länge. Buscemi i en komplex huvudroll, hur kan det bli fel? Nu gäller det bara att inte göra alltför mycket Sopranos av det...
Rombat skrev:Jag var nog inte alls helt lyrisk över Good Guys. Men jag kommer att fortsätta kolla ett litet tag till. Bradley Whitford liksom.
caffeineaddict skrev:Nej, precis jag är inte helt lyrisk heller. Tonen är lite för överdriven och jag har fortfarande svårt att se hur de ska få det att fungera en gång i veckan. Men ett par försök tänker jag ge det iom kombon Matt Nix och Bradley Whitford.
noike skrev:Running Wilde 1.01: Spoilerfylld bild.
gaspode skrev:noike skrev:Running Wilde 1.01: Spoilerfylld bild.
hah, tänkte precis posta om just den repliken ur Running Wilde. Såg piloten precis, och den var inte skitbra, men hade ändå sina stunder. Verkar tyvärr inte som att David Cross kommer spela nån stor roll dock.
wyndham skrev:Rombat skrev:Jag var nog inte alls helt lyrisk över Good Guys. Men jag kommer att fortsätta kolla ett litet tag till. Bradley Whitford liksom.caffeineaddict skrev:Nej, precis jag är inte helt lyrisk heller. Tonen är lite för överdriven och jag har fortfarande svårt att se hur de ska få det att fungera en gång i veckan. Men ett par försök tänker jag ge det iom kombon Matt Nix och Bradley Whitford.
Nån som sett vidare? Blev tipsad om serien idag och funderar på att börja se, men hade hoppats på lite starkare BF-referenser.
Matt skrev:A bear skrev:Boardwalk Empire 1.01
Scorsese regisserar, och det märks, både i stil och i blodsmängd. Gillar skarpt än så länge. Buscemi i en komplex huvudroll, hur kan det bli fel? Nu gäller det bara att inte göra alltför mycket Sopranos av det...
Men Marky Mark står som executive producer
Var det inte du som sa att du inte kunde se ngt av Mark wahlberg av principskäl?
HeY skrev:För övrigt tror jag det finns en TVD tråd. Någon moderat kanske kan flytta inläggen, om det är viktigt.
caffeineaddict skrev:HeY skrev:För övrigt tror jag det finns en TVD tråd. Någon moderat kanske kan flytta inläggen, om det är viktigt.
What did you call me?!?!
sfinx skrev:caffeineaddict skrev:HeY skrev:För övrigt tror jag det finns en TVD tråd. Någon moderat kanske kan flytta inläggen, om det är viktigt.
What did you call me?!?!
!
noike skrev:Och Laura Fraser och Neve McIntosh och Mark Heap!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare