Spuffy skrev:Inte ens Boardwalk Empire? (Martin Scorsese)
eriked skrev:Har inte titat klart riktigt än men.. jaja (spoiler Futurama 6.12) "It's the Land Titanic. The Biggest and onliest land boat ever constructed"
caffeineaddict skrev:eriked skrev:Har inte titat klart riktigt än men.. jaja (spoiler Futurama 6.12) "It's the Land Titanic. The Biggest and onliest land boat ever constructed"
Hur har Futurama varit sedan återkomsten? Ska man se ikapp?
Tinwiel skrev:Nyss sett klart Hellcats. Nåja, något storverk var det väl inte, lagom klyschigt men jag var inte helt uttråkad, i brist på fantastiskt skådespeleri så fanns det ju eye candy där i alla fall och jag kommer säkert att gilla att titta på the cheerleading routines. Dessutom tyckte jag att jag såg att Executive producer var Tom Welling. Whaaat.
Ooh.A bear skrev:Terriers 1.01
Inte dumt. Inte dumt alls. Om jag säger Big Lebowski skriven av Willy Vlautin efter att han maratonglott The Shield blir det inte helt rätt, men... ja, något vagt ditåt.
AKS skrev:Sherlock 1.01: Ja, detta var riktigt bra! Gif mores plix! Typ. Och ja, jag har druckit di alkihol.
Garim skrev:Nikita. Positivt överraskad. Bäst hittills av piloterna. Detta känns som det kan bli riktigt bra faktiskt.
caffeineaddict skrev:Sherlock 1.01. Utterly fucking fantastic. Storslagen underhållning.
HeY skrev:Nikita 1x01
Hot girls in underwear, with guns, kicking ass. What's not to like?
Jag som reagerade precis tvärtom., gillar inte henne alls. Tyckte hon var dålig i -The O.C.- också.Spuffy skrev:En skådis jag inte visste skulle vara med förgyllde det hela lite extra (Melinda Clarke).
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare