bra början!
Yes! Fast ..Jag har svårt att förstå logiken i deras resonemang. Alltså att säga att Andy var den som sköt. Det är så dumt så att jag antar att det måste bli som Andy säger, ingen kommer se hålen i berättelsen. Det börjar bra.gaspode skrev: (spoiler 3x01) - conscience off. dick on.
bra början!

eriked skrev:Yes! Fast ..Jag har svårt att förstå logiken i deras resonemang. Alltså att säga att Andy var den som sköt. Det är så dumt så att jag antar att det måste bli som Andy säger, ingen kommer se hålen i berättelsen. Det börjar bra.gaspode skrev: (spoiler 3x01) - conscience off. dick on.
bra början!

till lafayette. I love him. Blev inte överupphetsad över mamman på mentalsjukhuset men det gjorde som ingenting. Vem är den nya vampyren?
 till lafayette. I love him. Blev inte överupphetsad över mamman på mentalsjukhuset men det gjorde som ingenting. Vem är den nya vampyren?

caffeineaddict skrev:Har 3.03 läckt ut eller skrev du fel?

lilith skrev:3.02 Wohoo, jag gillar allt. Det var liksom mer av allt.
Är det nåt jag missat eller glömt, men varför kan Jessica och whatsherface (Erics högra hand) se sig själva i spegeln?
Hoppas Bill verkligen har bränt upp den där jävla störiga tjejen. Jag satt och väntade på att det bara var nåt han tänkte på att göra.

Tob skrev: (spoiler 3.03) Slutscenen. Hjälp.

Även i övrigt tycker jag säsongen fortsätter hur underhållande som helst. Och Franklin rockar, även om det börjar bli lite typiskt att Tara ska bli hypnotiserad av onda varelser varje säsong.
 Även i övrigt tycker jag säsongen fortsätter hur underhållande som helst. Och Franklin rockar, även om det börjar bli lite typiskt att Tara ska bli hypnotiserad av onda varelser varje säsong.
HeY skrev:Pam! Och de har väl alltid kunnat synas i speglar i denna mytologin? Jag kan inte minnas annat iaf. Så länge de inte glittrar i solen är jag nöjd

gaspode skrev: (spoiler 3x03) ogillar Connorkillen med familj och baby-grejen som fan.
utöver det är det stabilt.

HeY skrev:gaspode skrev: (spoiler 3x03) ogillar Connorkillen med familj och baby-grejen som fan.
utöver det är det stabilt.
baby-grejen?
(edit) Ah! Du menar Arlenes baby!? (/edit)

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare