Enligt den medföljande lappen i s6-boxen ska/skulle s7 för R1 släppas i oktober men det verkar inte finnas någon info om boxen ännu. Oktober är ändå inte så långt borta och det brukar ju åtminstone komma ut bilder på förpackningen och så det går att förhandsboka ett bra tag innan.
Ingen som hört eller läst något? Jag är nyfiken på hur den kommer se ut
Ibland kan DVD-relelaser annonseras bara veckor innan själva släppet, men visst börjar det kännas rätt sent. Angel S4 släpps ju i september, och den releasen har vi vetat om ett bra tag.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
Ett datum är mer än jag lyckats hitta, något att rikta in sig på ivarjefall
Omslagen brukar ju skilja sig ganska rejält mellan R2 och R1 så det ska bli intressant att se vilket foto de valt för R1an. Tycker ju det borde dyka upp snart om inte släppet har blivit försenat.
Ganska snyggt... även om jag inte är speciellt förtjust i bilderna på SMG ifrån den där fotosessionen. Snyggaste box hittills måste vara r1 s4 det är nästa så att man skulle vilja ha r1 releaser bara för den
Den är lite mer färgglad och ljusare på ryggen ja, om nu bilden stämmer. Kan ju alltid hoppas att den är lite mörkare i verkligheten men jag tänker ju inte låta bli att köpa den för det när jag har alla andra i R1.
Illyria: Inte jag heller, sitter redan och väntar på buffy s06 och angel s02-s03 (fick s04 idag) i R1. Inte precis som jag tänker byta de 2 sista säsongerna av Buffy/Angel.
Angående omslagsbilden så blev jag lite hoppfull: jämfört med de andra bilderna (foxstore) på tidigare R1-boxar så verkar bilderna vara lite ljusare än vad boxarna faktiskt är i verkligheten. Speciellt s4-boxen, den ser helt ljusgrå ut där.
Illyria: Är det där boxens "baksida" på riktigt? För när jag köpte de första R1-Buffy-boxarna så var det bara en ditkladdad papperslapp som såg ut så där, och så såg själva boxen likadan ut på båda sidor. Angel R1-S1 däremot hade en sådan där baksida.
"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana." - VEEP
De första säsongerna av Buffy, tror det är 1-3, har lösa lappar men resten är tryckta/ser ut så på baksidan. Och nu har jag fått min s7 box så jag kan garantera att den ser ut så.