gaspode skrev:det var nog ingen som trodde hellerjag tycker bara att ni skall vara tysta när ni har så fel.
Jag tror du har missuppfattat ordet fel, för jag har ju rätt, vilket är motsatsen till fel.

gaspode skrev:det var nog ingen som trodde hellerjag tycker bara att ni skall vara tysta när ni har så fel.
Campus, the semi-improvised sitcom set in a fictitious university created by the team behind Green Wing, has been given a full series by Channel 4.
gaspode skrev:oj, ja det verkar så, jag menar ju att du har rätt, som i att du är ute och cyklar, att du inte har alla hästar hemma, eller att du bara har dålig smak.
on a green wing-related noteCampus, the semi-improvised sitcom set in a fictitious university created by the team behind Green Wing, has been given a full series by Channel 4.
intereeeeeesting
edit: ett klipp också. Och på bf är det alltid rätt tråd.
http://www.comedy.co.uk/guide/tv/campus/videos/
eynosh skrev:Och ang the Wire - Scrubs:
The Wire är kanske den bästa skildringen av ett samhälle i serieform, men alla år med scrubs, alla skratt, och inte minst förra säsongsavslutningen (för mig serieavslut) slår det The Wire.
gaspode skrev:eynosh skrev:Och ang the Wire - Scrubs:
The Wire är kanske den bästa skildringen av ett samhälle i serieform, men alla år med scrubs, alla skratt, och inte minst förra säsongsavslutningen (för mig serieavslut) slår det The Wire.
Scrubs mötte ju dock Carnevale.hela din röstning måste tyvärr ogiltigförklaras nu.
eynosh skrev:gaspode skrev:eynosh skrev:Och ang the Wire - Scrubs:
Scrubs mötte ju dock Carnevale.hela din röstning måste tyvärr ogiltigförklaras nu.
Ähh, nästan samma motivering gäller HIMYM.
Och jag ska se Green Wing, men svårt för mig och se att jag ändå inte skulle rösta på SPN.
gaspode skrev:eynosh skrev:gaspode skrev:eynosh skrev:Och ang the Wire - Scrubs:
Ähh, nästan samma motivering gäller HIMYM.
Och jag ska se Green Wing, men svårt för mig och se att jag ändå inte skulle rösta på SPN.
svårt för mig att se att jag kan vara kompis med dig om du inte skulle det.
gaspode skrev:A bear skrev:Supernatural (05-) vs Green Wing (04-)
Yessssss! forumbonuspoäng till en björn!
sjostrand skrev:True Blood vs Bones 10-7
House vs Life on Mars 8-8
Scrubs vs Carnevale 11-10
Supernatural vs Green Wing 10-10
Gilmore Girls vs Torchwood 11-10
Mad Men vs Friends 10-7
The Wire vs HIMYM 9-9
HALLÅ! Vi måste hitta minst en person till som kan rösta på Carnevale och Torchwood!
(Dom andra matcjherna är ledningen fem eller mer...)
sfinx skrev:sjostrand skrev:True Blood vs Bones 10-7
Mad Men vs Friends 10-7
The Wire vs HIMYM 9-9
HALLÅ! Vi måste hitta minst en person till som kan rösta på Carnevale och Torchwood!
Alltså den där listan ser ju lite tokig ut.![]()
Röstar när jag sett några röster.
gaspode skrev:sfinx skrev:sjostrand skrev:True Blood vs Bones 10-7
Mad Men vs Friends 10-7
The Wire vs HIMYM 9-9
det där är alltså ställningen just nu. röstningen för den här omgången går ut på söndag.
Tinwiel skrev:gaspode skrev:sfinx skrev:sjostrand skrev:True Blood vs Bones 10-7
Mad Men vs Friends 10-7
The Wire vs HIMYM 9-9
det där är alltså ställningen just nu. röstningen för den här omgången går ut på söndag.
Men hallå, Bones är ju bättre än True Blood!! Får jag rösta en gång till?
gaspode skrev:Tinwiel skrev:Men jag kan rösta en extra gång bara på Bones...
jag vågar inte lita på det. bones behöver väl 3-4 röster nu dessutom. det är nog kört.
edit: 12-7 står det nu.
Tinwiel skrev:gaspode skrev:Tinwiel skrev:Men jag kan rösta en extra gång bara på Bones...
jag vågar inte lita på det. bones behöver väl 3-4 röster nu dessutom. det är nog kört.
edit: 12-7 står det nu.
Men äh! Jag fastnade aldrig för True Blood, irriterande mig för mycket på för många saker, men jag längtar till nya Bones-avsnitt varje vecka. Nästa turnering vill jag bestämma resultatet. Hmf.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare