AKS skrev:leckan: Du måste verkligen ha hittat hem då du kom till det här forumet!

.. typ min bror eller ngt..
.. typ min bror eller ngt..

Eftersom jag hade tänkt byta ut mina svenska utgåvor av säsong 3 och 5 till R2UK, tyckte jag att det var lika bra att slå till på boxen, när den är så billig.
 Eftersom jag hade tänkt byta ut mina svenska utgåvor av säsong 3 och 5 till R2UK, tyckte jag att det var lika bra att slå till på boxen, när den är så billig.
 Jag känner inte direkt för att prata engelska över telefonen, det hade varit bättre med mail. Är det någon som vet om man kan maila istället?
  Jag känner inte direkt för att prata engelska över telefonen, det hade varit bättre med mail. Är det någon som vet om man kan maila istället? 

Pazuzu skrev:Fick just ett mail från Play om att jag måste kontakta deras telefonservice för att de ska kunna skicka boxen.Jag känner inte direkt för att prata engelska över telefonen, det hade varit bättre med mail. Är det någon som vet om man kan maila istället?

Off är i samma sits, och han har flest inlägg på hela forumet.
 Off är i samma sits, och han har flest inlägg på hela forumet.  

Shetani skrev:Finns det nåt sätt att köpa boxen utan att faktiskt betala för den...fast det fortfarande är lagligt?
 )
)

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare