AKS skrev:Dead Things. Inte för att jag bryr mig så mycket här heller. Jag vill ha intressanta matcher snart!!
Spuffy skrev:Jag tycker verkligen det är klasskillnad på de här avsnitten! Definitivt ingen bottenmatch enligt min åsikt.
Dead Things
caffeineaddict skrev:AKS skrev:Dead Things. Inte för att jag bryr mig så mycket här heller. Jag vill ha intressanta matcher snart!!
Okej, men HÄR börjar det bara bli konstigt att du inte bryr dig.![]()
![]()
Spuffy skrev:Jag tycker verkligen det är klasskillnad på de här avsnitten! Definitivt ingen bottenmatch enligt min åsikt.
herdware skrev:malavel skrev:Jag är väl den enda i hela världen som älskar Kendra.
Nejdå.
2.09 What's My Line, Part One
AKS skrev:Spuffy skrev:Jag tycker verkligen det är klasskillnad på de här avsnitten! Definitivt ingen bottenmatch enligt min åsikt.
Dead Things
Nej, definitivt ingen bottenmatch. Tvärtom så tycker jag att båda avsnitten är bra, men vilket av dem som går vidare spelar mig inte så stor roll.
noike skrev:Tycker just det att det finns en klar vinnare av dem som gör det till en tråkig match. Jag vill ha blod! (Någon annans.)
Spuffy skrev:noike skrev:Tycker just det att det finns en klar vinnare av dem som gör det till en tråkig match. Jag vill ha blod! (Någon annans.)
Iofs, men jag hejar så mkt på Dead Things att jag hemskt gärna ser tråkiga matcher för det avsnittet ända fram till slutet! Det får däremot gärna vara blod i andra matcher.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare