om framtiden..
Nån kommentar här i tråden om att Cordy borde tagit farväl var väldigt tråkigt att läsa om man inte vet något om framtiden.

Buffy: "War."
Giles: "You fed off her."
Faith: "Oh yeah. - Miles to go - Little Ms. Muffet counting down from 7-3-0."

Oz "Guys take a moment to deal with this: - we survived."
Buffy: "It was a hell of a battle!"
Oz: "Not the battle (Cordy looks at him) high school."

fripp21 skrev:Nu ger jag mig in i den komplexa världen mellan Angel och Buffy! :P

OZ: Guys, take a moment to deal with this: we survived.
BUFFY: It was a hell of a battle.
OZ: Not the battle. High school.
känns lite underligt. Å andra sidan är det i en dröm, och det undermedvetna tar underliga vägar ibland.FAITH: Miles to go.
WESLEY: I'm not here for the council. Just tell me how I can help.
CORDELIA: That is so classy! Isn't he just so classy?
BUFFY: It's a start.

Oz: Not the fight - school!

gollum skrev:Hmm, det verkar svårt att få ihop en bra avslutning. Det jobbas så bra med att bygga upp stämningar och intriger och så blir det: en stor orm?

WILLOW: He thought I was Buffy.
OZ: You too, huh?
 Får bara bilden framför mig av Angel som tar Oz hand och säger att han inte vill lämna honom... Hihi.
 Får bara bilden framför mig av Angel som tar Oz hand och säger att han inte vill lämna honom... Hihi.
Giles: Buffy has quit the council. She'll not be working with Wesley from now on.
Cordelia: But he is her Watcher.
Giles: Buffy no longer needs a Watcher.
Cordelia: Well, does he have to leave the country? I mean, you got fired, and you still hang around like a big loser. Why can't he?

Ang början: the Mayor är verkligen fäst vid Faith utifrån hans reaktion på sjukhuset, han har inte bara låtsats för att manipulera henne. Jag har funderat kring hur hennes fortsatta roll skulle vara utifrån hans perspektiv? Ska han ta över Sunnydale/världen som jättestor orm, med Faith vid sin sida? Något oklart. Jag undrar även hur hon ser på saken - har hon fattat att han ska bli en jättereptil? Hur har hon tänkt att deras relation skall se ut, nu kan jag fatta att hon njuter av att ha en fadersfigur i sitt liv, men en fadersreptil? Njae. Oklart. Ok att hon inte såg hela bilden när hon gick över och tog över jobbet efter mr Trick, men efter det borde hon väl med tanke på hennes och borgmästarens tighta relation ha åtminstone lite insikt i vad som skulle ske?
 Ang början: the Mayor är verkligen fäst vid Faith utifrån hans reaktion på sjukhuset, han har inte bara låtsats för att manipulera henne. Jag har funderat kring hur hennes fortsatta roll skulle vara utifrån hans perspektiv? Ska han ta över Sunnydale/världen som jättestor orm, med Faith vid sin sida? Något oklart. Jag undrar även hur hon ser på saken - har hon fattat att han ska bli en jättereptil? Hur har hon tänkt att deras relation skall se ut, nu kan jag fatta att hon njuter av att ha en fadersfigur i sitt liv, men en fadersreptil? Njae. Oklart. Ok att hon inte såg hela bilden när hon gick över och tog över jobbet efter mr Trick, men efter det borde hon väl med tanke på hennes och borgmästarens tighta relation ha åtminstone lite insikt i vad som skulle ske? CORDELIA: Okay, well, I personally don't think it's possible to come up with a crazier plan.
OZ: We attack the Mayor with hummus.
OZ: Any change?
WILLOW: He's delirious. He thought I was Buffy.
OZ: You too, huh?

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare