detdär andra jag skrev gjorde jag igår natt, och borde hamna under kat. "Fått lite för mkt...."
 detdär andra jag skrev gjorde jag igår natt, och borde hamna under kat. "Fått lite för mkt...."

sus@n skrev:Jag gör dessa videor endast för Buffyforumet så jag skulle vilja veta om det är uppskattat och att jag inte bara slösar på Gaspodes plats..

Fortsätt med dem. Jag har dem iallafall nedsparade på datorn, ser på dem ibland.
 Fortsätt med dem. Jag har dem iallafall nedsparade på datorn, ser på dem ibland.

uppskattar dina kommentarer. Bildkvalitén kan jag inte göra något åt tyvärr, det är gjort med högsta kvalité alltihop.
 uppskattar dina kommentarer. Bildkvalitén kan jag inte göra något åt tyvärr, det är gjort med högsta kvalité alltihop. 

! Utmärkt, gillade den mycket och då jag är en erkänd X/C:are så har jag inte kunnat sätta på mig några större kritiska glasögon än.
 ! Utmärkt, gillade den mycket och då jag är en erkänd X/C:are så har jag inte kunnat sätta på mig några större kritiska glasögon än.
 !
 !

Off skrev:Kanske inget du vill göra men jag är ganska intresserad av lite mer uptempo-videor. Fighter och coola poser

sus@n skrev:Allvarligt Mr Chase så tänkte jag på dig när jag gjorde den videon.. och att det skulle vara lyckligt. Som annan X/C så älskar jag de lyckliga delarna. Undrar om du orkar se den nya eftersom den är centrerad runt det du hatar.. ja du vet.
 !
 !
 ! Du har blivit vår egen Resident Video Queen här
 ! Du har blivit vår egen Resident Video Queen här  !
 !

Mr Chase skrev:Än en gång, mycket bra jobbat! Du har blivit vår egen Resident Video Queen här
!

Off skrev:Ojojoj vad sugen jag blev att se igenom hela Buffy. Det får man väl anse vara ett bra betyg sus@n

), vilket betyder att jag hoppas jag helt plötsligt har givits datakraften att börja skapa egna musikvideos, filmer, clipshows, whatever.
 ), vilket betyder att jag hoppas jag helt plötsligt har givits datakraften att börja skapa egna musikvideos, filmer, clipshows, whatever.

Off skrev:Ojojoj vad sugen jag blev att se igenom hela Buffy. Det får man väl anse vara ett bra betyg sus@n
Tobbe_E skrev:Kunde inte sagt det bättre själv.
Caffeineaddict skrev:sus@n: Ska ta mig en titt på dina filmer när jag får tid, och när den nya datorn har börjat fungera. .

Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare