Rombat skrev:Bästa Arthurtolkningen någonsin har Morgana som huvudperson och goodguy, så jag föredrar den här tolkningen.
eriked skrev:Jag gillade Robot Chicken 3.18
Som vanligt har jag glömt det mesta. Men det var folk som slogs sig.
noike skrev:Rombat skrev:Bästa Arthurtolkningen någonsin har Morgana som huvudperson och goodguy, så jag föredrar den här tolkningen.
Jo, men om hon är huvudperson så ser vi ju det från hennes perspektiv. Klart hon är good guy då.
HeY skrev:Är Merlin en serie eller miniserie?
A bear skrev:HeY skrev:Är Merlin en serie eller miniserie?
Serie. S1 ska tydligen ha 13 avsnitt, så standard BBC-längd.
Och slåss ädelt med svärd, dö och rädda unga jungfrur i nöd. Klär i rött gör han också.Rombat skrev:Sam Neil! Den perfekta mannen. Kan både döda dinosaurier och trolla.
LWes skrev:avsitt som är i så där jättebra kvalité är i något filformat, typ mkv eller nåt, och när jag spelar dom i vlc så blir det alltid massa störningar och så. Vad ska man göra för att spela dom bra .
lilith skrev:Och slåss ädelt med svärd, dö och rädda unga jungfrur i nöd. Klär i rött gör han också.Rombat skrev:Sam Neil! Den perfekta mannen. Kan både döda dinosaurier och trolla.
Hade nästan glömt den Merlin med Sam Neill. Hallmark! Det är en kanal jag önskar jag hade faktiskt. De har mycket såna egenproducerade sagor.
sfinx skrev:Lion in the winter(Glenn Close-har bara sett brottstycken tyvärr men verkar riktigt bra)
noike skrev:sfinx skrev:Lion in the winter(Glenn Close-har bara sett brottstycken tyvärr men verkar riktigt bra)
Välj hellre den äldre långfilmen med Peter O'Toole och Katharine Hepburn. Den var magnifik.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare