A bear skrev:Bad Horse-kören överraskar Felicia Day.
Hehe, kul.

Dr Horrible skrev:Fm Db Fm
This appeared as a moral dilemma, 'cause at first
Db Bbm
it was weird though I swore to eliminate the worst
Db Bbm
of the plague that devoured humanity. It's true
Eb Db
I was vague on the how, so how can it be that you
Ab
have shown me the light?
Les Mis skrev:Fm Bbm/F
At the end of the day you're another day older
Fm Bb/F
And that's all you can say for the life of the poor
Ab Eb/G
It's a struggle, it's a war
Ab Eb/G
And there's nothing that anyone's giving
Fm C7 Db
One more day standing about, what is it for?
Fsus4
One day less to be living.

Nyx skrev:(Björn jag vet vad din signatur betyder. Should I be afraid? )

A bear skrev:Nyx skrev:(Björn jag vet vad din signatur betyder. Should I be afraid? )
Bara om det innebär att du inte sett The Middleman.

Jag har missat den helt.
  Jag har missat den helt. 
Tam skrev:Men gillar Joss verkligen Les Misérables? Re: AtS 5.15.

Nyx skrev:Tam skrev:Men gillar Joss verkligen Les Misérables? Re: AtS 5.15.
Är Spikes åsikter Joss åsikter? Farligt att dra såna slutsatser...

Tam skrev:Nyx skrev:Tam skrev:Men gillar Joss verkligen Les Misérables? Re: AtS 5.15.
Är Spikes åsikter Joss åsikter? Farligt att dra såna slutsatser...
Kommentarspår. "I'm not usually that snarky. I don't usually like dis things. Les Mis went down, what can I say?" Ok. "Went." Han rådiggade den säkert först.
ComiCon skrev:What are everybody's favorite musicals on the panel? They all get excited and start answering. You can tell that their picks all influenced Dr. Horrible. They include: Into the Woods, Sweeney Todd (Whedon), Little Shop of Horrors (Fillion), South Park, Singing in the Rain (Whedon), Les Miserables, Rent (Harris).

Tam skrev:Musiken är väl i och för sig till stor del Zach Whedons, och han kan ju var en Les Mis-buff! Keep the homage dream alive!

Garim skrev:Tam skrev:Musiken är väl i och för sig till stor del Zach Whedons, och han kan ju var en Les Mis-buff! Keep the homage dream alive!
Jed's faktiskt. Zach skriver för tv-avsnitt, Jed är musiker.

Jag vill att vi ska kunna ta in den (vi=sfbok) men det är bara Amazon US som får den. Då måste man tydligen handla därifrån och säkert betala tull och tjafs. Gorrammit!
  Jag vill att vi ska kunna ta in den (vi=sfbok) men det är bara Amazon US som får den. Då måste man tydligen handla därifrån och säkert betala tull och tjafs. Gorrammit!

Nyx skrev:Dvd:n är visst Amazon exclusive.Jag vill att vi ska kunna ta in den (vi=sfbok) men det är bara Amazon US som får den. Då måste man tydligen handla därifrån och säkert betala tull och tjafs. Gorrammit!

Nyx skrev:Dvd:n är visst Amazon exclusive.Jag vill att vi ska kunna ta in den (vi=sfbok) men det är bara Amazon US som får den. Då måste man tydligen handla därifrån och säkert betala tull och tjafs. Gorrammit!

Eller snarare - han är MED!!! Han har fått skriva kontrakt att inte säga nåt innan dvd'n släppts, men eftersom den redan släppts i USA i förrgår så släppte han bomben idag efter paketen.
  Eller snarare - han är MED!!! Han har fått skriva kontrakt att inte säga nåt innan dvd'n släppts, men eftersom den redan släppts i USA i förrgår så släppte han bomben idag efter paketen. 
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare