Jag försökte tanka hem den i två veckor innan jag gav upp och köpte den! Från Forbidden Planet om någon undrar.
Så här i efterhand kan jag väl säga att den var alldeles för dyr (ca 300 om jag inte minns fel). Den är helt klart ojämn, men det är inte så konstigt. Amber skrev manus, producerade, regisserade och spelade huvudrollen - det 'är som att gå på lina med båda fötterna amputerade' (citat av en regissör jag jobbade med en gång i tiden

) och det blir svårt att "kill your darlings" som kan vara nödvändigt. Så det är nog inte så konstigt att kvaliten haltar lite...
Men jag gillar manusidén och det finns definitivt potentialer! Sen är det kul att se indie filmer öht (ÄLSKAR Boondock Saints...) för även om dom ibland är lite ojämna så är det så mycket kärlek och uppoffringar som går in i produktionen att det lyser igenom i filmen.
Så om jag ska betygsätta då: ojämn, intressantast för dom invigna (läs: typ oss!), dyr (fast jag ångrade inte att jag stödde Amber *hint*) men klart sevärd!
*läser igenom vad jag skrivit* Hmm... säger jag emot migsjälv? Äh!
Mini-nästan-inte-alls-spoiler - och kan vara ett argument för att köpa den:
Och förresten - James med bar överkropp är ALDRIG fel och det kan jag ALLTID betala pengar för!