Hm, låter intressant och lockande !
(Ja, jag är inte helt frisk !)
tydligen inte jag heller om jag liknar drusilla

Mr Chase skrev:Jag är fascinerad av flickor som inte vore bra för mig. En Cordy eller en Dru vore -- av helt olika orsaker -- nog inte bra för mig. Men, men...
Piraten skrev:Vad är det hos dom som gör dom så attraktiva
De är inte bra för oss Chase. Vad ska vi göra?
Zaxx skrev:jonas. precis.. ingen idé att försöka plocka ut VAD man har med sig av Buffy IRL.. det har ändrat mitt totalt ialf.
c0bra skrev:Jag håller fullständigt med om att man blir otroligt påverkad psykiskt av buffy.
Men, enligt mig, är det inte riktigt förens in i 4an som serien utvecklar sig till en mer ¨tänkar och känslor¨ serie. Visserligen finns det en del dramatiska händelser i 1 - 3 men jag tycker inte att man påverkas speciellt mycket av dom, jämfört med de dramatiska händelserna som sker i 4 och uppåt. 1 - 3 är enligt mig lite mer ¨typiskt amerikanskt¨ då det är dödadödadöda och alla goda överlever. Finns en del undantag, men i stort sett är det som jag skrev över
VelocityBoy skrev:Jag tycker att s2 är säsongen där serien blir så där omöjligt bra att det är svårt att tänka på något annat.
Mr Chase skrev:Buffy s4 berörde mig faktiskt inte särskilt mycket. Men s2 och s3 däremot -- jösses! Särskilt s2.
Om det berörde en IRL däremot är svårt att säga. Jag är ju en gammal hund och sådana är det som bekant svårt att lära att sitta!
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare