One Tree Hill

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Inläggav makane » lör mar 01, 2008 22:47

det är galet hur olika folk tycker om Peyton. På tv-land känner jag mig helt ensam om att tycka att hon äger den här säsongen hittils. Alla andra hatar henne. Det är alltid lika skönt att komma in här och läsa lite Peyton-love. Hon är grym. :emo: Jag har inga problem med Lindsey som karaktär, men vill inte se henne och Lucas tillsammans.
Användarvisningsbild
makane
Minion

Inläggav unehed » sön mar 02, 2008 1:33

Men vaddå? Vart kommer allt detta Peyton-hat från helt plötsligt? Jag kan säga att jag hatar Lucas av hela mitt hjärta. Peyton är väl ändå den som är mer mänsklig och den man kan associera till i den "relationen"? Vad har Peyton gjort för att förtjäna allt detta? Jag funderar på om jag ska sätta en ;) efter det här inlägget men det ska jag banne mig inte, för detta mina kära vänner är blodigaste allvar!

- Delete, delete
- Exterminate!
- Delete, delete
- EXTERMINATE!
Användarvisningsbild
unehed
Minion

Inläggav Tob » sön mar 02, 2008 4:29

Utan Peyton i serien så hade jag nog troligen inte ens följt serien. Utan tvekan den karaktär som jag har tagit till mig mest.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav HeY » tis mar 04, 2008 0:06

One Tree Hill säsong 6 här kommer vi!!!! :D

:popcorn:

"I like your thinking!"
Tegan Quin to me 21/11 -09

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Last.fm | Twitter | Tumblr
Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav LWes » tis mar 04, 2008 0:37

HeY skrev:One Tree Hill säsong 6 här kommer vi!!!! :D

:popcorn:

Nice shit - jag följer alla dom serierna! :)
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav The Ankh » tis mar 04, 2008 0:39

HUH??? OMG!!!! Jäj!
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HeY » tis mar 04, 2008 0:52

LWes skrev:Nice shit - jag följer alla dom serierna! :)

Underbart! Jag följer alla utom Chris och de 5 jag följer var de jag ville skulle klara sig :D

"I like your thinking!"

"True love is when you don't care where somebody's fingers have been." - Ingrid Michaelson
"I don't trust a man with curly hair. I can't help picturing small birds laying sulphurous eggs in there, and I find it disgusting." - Sue Sylvester, Glee

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav carre » tis mar 04, 2008 10:31

OTH alltså, vilken survivor!
Användarvisningsbild
carre
M.A.S.

Inläggav The Buffster » ons mar 05, 2008 22:13

YAY! För ytterligare en säsong har jag ju glömt att säga.

(spoiler 5.10) Jävla nannyn. Fan alltså. Jag förstår inte henne alls. Hon säger att hon älskar Nathan, men knappast. Nä, hon är bara totalt crazy antar jag. Fan också att Haley inte kan se det. Att vilja ha en skilsmässa så fort. Nej säger jag. NEJ! Nu kommer det väl säkerligen att ordna sig tillslut. Men ja, det känns så onödigt allting.

Så spännande att Dan kanske kommer ut. Jag har bara tänkt på det att dom alltid har helt galet långa straff i USA och inte ens sett det som en möjlighet att han kommer att vara med i serien på annat sätt än i fängelse. Men nu finns det ju hopp. Bra det, för Dan kan vara riktigt, riktigt bra ibland. Jag är dock fortfarande lite ledsen över att det aldrig kunde bli någonting intressant på allvar mellan honom och Karen i och med att man redan från början visste att när detta med Keith kom fram så skulle det inte finnas minsta lilla hopp.

Jag gillar att Rachel också verkar ska vara med igen. Hon kunde också vara bra när hon ville. Bartender killen borde som sagt vara en karaktär jag älskar, han känns nästan som skräddarsydd för det, nu med tidigare drogmissbruk och allt. Men jag vet inte, kanske är det skådisen jag har problem med. Och sen körde han samma line två gånger. Njaa. Men, men i teorin gillar jag honom och Brooke i alla fall.

Inget om Lindsay/Lucas/Peyton i detta avsnitt. Lite synd kanske.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."
(Tommy Gavin, Rescue Me 3.10)

"What kind of lawyer are you?"
"The troubled yet fun kind."
(Alan Shore, Boston Legal 4.03)

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav HeY » ons mar 05, 2008 22:56

5x10
Haley i slutet, det kändes lite krystat. Hon lyssnar ju inte ens på Nathan, fast samtidigt blir jag så arg på Nathan. Är det bara jag eller är Nathan alltid så j*vla dålig på att förklara sig själv? Jag blir så känslosamt inblandad av denna serien att jag sitter och tänker ut exakt var Nathan ska säga för att göra allt bra, men han säger aldrig det jag tänker utan kommer istället med otydliga och dåliga förklaringar som bara förvärrar allt. Geeez, han borde berätta *exakt* vad som hände för typ Lucas och sedan låta honom prata åt honom. Killen kan inte göra saker enkelt för sig :rolleyes:
Sedan så tycker jag inte att han har "flörtat" med Carrie. Hon har väl snarare flörtat och han låtit henna hålla på. Det hade han kunnat säga till Haley, inte att han har flörtat med henne som jag har för mig att han sade någon gång i början.

Rachel!! Dan!! Allt blir bara bättre och bättre. Jag har saknat Rachel, blev jätteglad när jag såg henne - eller ja, det var ju inte en så trevlig situation man först fick se henne i men jag blev ändå glad! Tror det kan bli riktigt bra med henne, hon var så skadad och Daneel Harris kan vara riktigt duktig så hon kan säker göra något riktigt bra med Rachel och manus tar karkatären åt rätt riktning.
Det samma gäller Dan. Jag ser honom gärna frisläppt om de använder honom rätt. Som Buffster säger *kan* han vara väldigt bra.

Peytons storyline kändes ganska onödig. Detta var mer en transportsträka för henne, ingenting hände ju direkt än att de fick det lättare för sig att göra Mia känd, vilket jag inte bryr om direkt.

Jag håller med Buffster om bartender-guy. Han skulle kunna funka men gör inte det. Jag tror det beror på skådespelaren, för karaktären känns välskriven men A går inte ihop med B och blir C... elr nåt :rolleyes:

OTH :lovebunnier:

Om två veckor är det avsnitt 100!!!!!!!!!! :eek:
Tänk, vi kommer kanske komma till 150 en vacker dag. Vem hade trott för 4 år sedan att OTH skulle bli förnyad för en sjätte säsong när OC knappt fick en fjärde? Inte jag iaf ;)

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Buffster » ons mar 05, 2008 23:08

HeY skrev:5x10
Är det bara jag eller är Nathan alltid så j*vla dålig på att förklara sig själv? Jag blir så känslosamt inblandad av denna serien att jag sitter och tänker ut exakt var Nathan ska säga för att göra allt bra, men han säger aldrig det jag tänker utan kommer istället med otydliga och dåliga förklaringar som bara förvärrar allt. Geeez, han borde berätta *exakt* vad som hände för typ Lucas och sedan låta honom prata åt honom.

Ja, men samtidigt så känner jag att Haley borde vara väl medveten om det. Hon är ju trots allt gift med honom. Så jag håller med om att Nathan sällan är så bra på att förklara sig, men just när det gäller Haley så borde han inte behöva det på samma sätt. Hon borde förstå ändå. Och sen så känner jag att visst, Nathan borde ha varit mer tydlig med nannyn, men det är ju knappast någonting att skilja sig över. Mer en lite dum och onödig grej. Jag är egentligen mest arg på Haley för att hon inte lyssnar alls. En annan sak hade ju varit om Nathan faktiskt hade gjort någonting. Jag hade säkert tyckt att hon skulle förlåta honom då också, men det hade helt klart varit en annan situation och hon hade då haft all rätt att vara arg.

"Sweetheart believe me, this is way, way more bad boy than you're ever going to be able to handle."

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Tob » ons mar 05, 2008 23:18

(spoiler 5.10) Carrie/Nathan historien har ju kännts så jävla uppenbar att man till slut trodde att dem aldrig skulle kunna fullfölja den...just på grund av det. Men visst. Sen tror inte jag inte det är så enkelt med en skilsmässa på grund av just det. Haley är säkert livrädd att Nathan skall bli något som liknar Dan, incidenten med Jamie blev för mycket, Haley vill bara bort, och vad är mer naturligt då än att börja signalera om skilsmässa.

Rätt lamt avsnitt för övrigt. Håller med om Peyton/Mia, intresserar mig inte ett dugg faktiskt, Rachel bitarna var väl ok däremot.
World gonna end... where else would I want to be?
- Xander, Grave 6.22
Användarvisningsbild
Tob
Watcher

Inläggav HeY » ons mar 05, 2008 23:22

Jo jag håller med. Tycker också att Haley var den som betedde sig dumast, men jag blir ändå irriterad på Nathans otydlighet. Dock så är även det ett återkommande problem. Haley kan aldrig lyssna och överreagerar, har hänt ett mångtal gånger i serien, och Nathan kan aldrig vara tydlig i sina förklaringar och ah, de jag sade. Skärpning på båda!

Dock så tror jag inte att det bara var detta med Carrie som gjorde att Haley skrev "skillsmässa!" i slutet. Jag tror snarare att det var droppen för henne, de verkar inte ha haft det bra på ett tag och nu när hon äntligen började hoppas på att saker och ting gick uppåt så händer detta. Ja, what to do, what to do.
Jag tror inte att någon skillsmässa kommer hända, det känns så onödigt att jag tycker att de kan reda upp hela saken redan nästa avsnitt!

Jag är jättenyfiken på vad för speciellt de kommer att hitta på för 100:e avsnittet. Jag undrar om Karen och Deb återkommer för det, och kanske ser en fri Dan. Oh, the drama. I love it!
OTH är nog verkligen min absoluta favoritserie nu. Det finns ingen serie jag ser fram emot mer, även när alla post-strike avsnitt kommer så finns det ingen serie jag ser fram emot mer.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Buffster » ons mar 05, 2008 23:40

Visst, jag håller med om att det säkert är tänkt så att det inte bara är detta med Carrie som leder till skilsmässan utan en massa saker. Så problemet är väl att jag inte riktigt känner det. Jag känner inte "stackars Haley vad hon har fått utstå". Det är väl kanske ett av problemen med att serien hoppat så långt i tiden (ett av dom få). Man har liksom inte fått se hur dåligt dom har haft det, det var ju bara något avsnitt och sen bättrade ju Nathan sig. Så jag vet inte, jag har svårt att känna med Haley här faktiskt.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav Peppe » tis mar 11, 2008 23:12

5.10

Brooke's storyline kändes som tagen ur den värsta av de värsta B-filmerna...Nathan och Haley's också...dvs allt är som vanligt. Det är lika kul ändå. :D
Inga jordskalv där vi bodde ingen frös och ingen svalt
men det skälvde när du rörde vid mig
Användarvisningsbild
Peppe
Scooby

Inläggav eynosh » tis mar 11, 2008 23:29

5x10
Inte lika bra som tidigare avsnittet. Hade det inte varit för Dan-delen så hade det nästan varit ett dåligt avsnitt. När jag tänker efter var inte ens Dan-delen särskilt bra. Tyckte det här påminde alldeles för mycket om dom tidigare säsongerna av OTH med affärer, förhållandeproblem och slagsmål. Hade hellre sett avsnittet fortsätta med förhållandet mellan Brooke och sin mamma, skollagets basketframgångar, mer skillz och mer.. humor.
Näe, får hoppas att det här blir bättre till nästa vecka.

Just det ja, att Rachel kom med var bra, men dom gjorde det även det på ett dåligt sätt.
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object" - The Joker
Användarvisningsbild
eynosh
ButtBastard

Inläggav The Buffster » ons mar 12, 2008 22:56

(spoiler 5.11) Haley. Va fan? Jag blir så irriterad. Hon och Nathan har ju alltid varit seriens bästa sötaste finaste par och nu försöker hon helt plötsligt få det att framstå som om det hela tiden handlat om att hon försökt förändra Nathan. Nej! Säger jag. Bara dumt, hoppas hon inser det snart. Hon kan ju knappast kräva av honom att han ska vara perfekt, och nu har han ju inte ens gjort något. Gah! Jag blir så arg. Jag känner knappt igen Haley. Nathan är fortfarande finast.

Skillz är bäst. BÄST! Och lilla Jamie är verkligen så söt att man nästan går sönder.

Bra scen när Brooke gav Victoria sparken.

Owen fungerade bättre i det här avsnittet.

Och bäst av allt, "you can’t marry Lindsay". Äntligen!

Dessutom Ryan Adams i slutet, honom gillar jag.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav unehed » tor mar 13, 2008 0:12

511 Jag håller med dig Buffster om det mesta du skriver, framförallt Nathan/Haley-grejen. Man blir ju bara trött. Men annars väldigt trevligt avsnitt. Höjdpunkten för mig var när Dan kom ur fängelset. Den hotfulla musiken och det svepande kameraarbetet! Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle skratta eller tycka att han är den hårdaste typ ever! :D Jag gillar karaktären iaf så det är kul att han är tillbaka. Han kan säkert röra upp lite drama (som om det inte är tillräckligt redan iofs). Eller nä... There's no such thing as too much drama! :)

- Delete, delete
- Exterminate!
- Delete, delete
- EXTERMINATE!
Användarvisningsbild
unehed
Minion

Inläggav The Buffster » tor mar 13, 2008 8:45

unehed skrev:511 There's no such thing as too much drama! :)

Haha, nä inte i OTH i alla fall.

Och Dan! Jag glömde nämna honom, illa! Bra att han är ute, kan onekligen bli bra beroende på vad dom väljer att göra med honom.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav makane » tor mar 13, 2008 18:57

The Buffster skrev: (spoiler 5.11) Och bäst av allt, "you can’t marry Lindsay". Äntligen!

Haha precis så tänkte jag med. satt och fånlog för mig själv. Helt klart det bästa i avsnittet!
Användarvisningsbild
makane
Minion

Inläggav HeY » ons mar 19, 2008 22:28

OTH IS THA BOMB!!!
5x12
Ha! Först i kyrkan när Peyton ställde sig upp skämdes jag. Klarar aldrig av att se på när karaktärer gör bort sig in public :rolleyes:
Sedan insåg jag hur jävla löjligt hela grejen var och insåg självfallet att det var en "dröm". Men när hon först ropade "Lucas you can't" eller något sånt så blev jag faktiskt lite lurad. Men bara lite :rolleyes:
Karen! Kul att se henne igen. Hon är fin i det långa håret, som i säsong 1 nästan. Jag undrar om även Deb kommer tillbaka nån gång?
Brooke vill ha barn. Jag undrar hur det kommer bli - jag tror det kommer att bli intressant.
Carrie! Hon är verkligen sjukt rubbad. Hon kan gå till psyket och bli tillsammans med Peytons fejk-bror. Perfect couple!
Dan var jävligt bra i scenen med Carrie och slutscenen var :eek:
Dock så tycker jag att alla andra scener med Dan var sjukt överspelade. Tyvärr. När han vislade den dära begravningslåten (eller vad det nu är - typ när båtar sjunker i tecknade serier :rolleyes: ) tyckte jag verkligen att OTH aldrig hade känts mer såpig. När jag tänker på det så har det alltid varit Dans scener som varit mest såpiga i serien. Han och skrivarna får hålla tillbaka lite med karaktären tror jag.

Inget bröllop. Jag tycker detta var bästa möjliga lösningen. Kanske lite långsökt med "comet" storyn men det kändes allra bäst att det var Lindsay som called it off och inte Lucas eller Peyton. Det gör det mindre "pinsamt". Jag blev lurad när Lindsay avslutade det här också. Den här gången trodde jag att "icke drömmen" var en "dröm". Haha, komplicerade grejor :D

Skillz ÄGER!!!!

:lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunnier:

:drool: :chock: :extas: :extas: :chock: :drool:

100 AVSNITT!! :extas:

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav The Ankh » tor mar 20, 2008 16:29

512
ett ord: Underbart!
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav The Buffster » mån mar 24, 2008 11:38

(spoiler 5.12) Ja det var ett riktigt bra avsnitt. Även om jag kände att Dan bitarna inte fungerade speciellt bra alls så är det en bra sak att ha honom med i serien igen. Men han måste tonas ner lite.

Väldigt kul att återse Karen, och jag blev jätteglad över att hon var tillsammans med Andy. Jag tyckte alltid att dom var jättefina tillsammans och störde mig på att det redan från början var ett sånt förhållande som man visste att dom aldrig skulle låta fungera.

Nathan och Haley kommer närmare och närmare varandra igen. Bra, bra. Och snälla, snälla, snälla låt det här vara det sista vi såg av nannyn. Sjukt störande, vilket självklart är meningen, men gah, jag kan knappt se dom scener när hon är med. Helt crazy på ett dåligt sätt.

Och sen såklart, Peyton, finaste Peyton. Jag önskade nästan att hon faktiskt hade sagt det hon drömde om att säga, det hade varit drama det. Men visst, dom löste det hela på ett bra sätt. Ska bli intressant att se hur dom går vidare nu, med Lucas och Peyton. Skillz snack med Peyton vid bilen var bäst, Skillz är alltid bäst.

Brooke vill ha barn. Kan kanske bli spännande.

100 avsnitt, och fortfarande så jävla underbart.

| musik |
Användarvisningsbild
The Buffster
Zeppo

Inläggav wyndham » mån mar 24, 2008 15:31

5.01
Hahaha, det är Jerry Maguire-ungen: second generation. Kul serie det här.
Willow: The school paper is edging on depressing lately. Have you guys noticed that?
Oz: I don’t know. I usually go straight to the obits.

Moln över Ålidhem
Användarvisningsbild
wyndham
Bringer of Beer and Fire

Inläggav Glorificus » ons mar 26, 2008 15:25

The Buffster skrev:100 avsnitt, och fortfarande så jävla underbart.

Ja, underbart är ordet. Wow. Nu har jag sett ikapp och...

HeY skrev: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunny: :lovebunnier:

:drool: :chock: :extas: :extas: :chock: :drool:

Exakt så.

(spoiler 5x12 Hundred) Allting i det här avsnittet funkade för mig. Älskade allting med Dan - scenen framför spegeln när han visslade bröllopsmarschen var fantastiskt såpig. Så länge de gör såna grejer medvetet är det ju meningen att man ska skratta åt det. I love it! :)

Peyton har varit hur bra som helst den här säsongen. Tidigare har jag nog aldrig brytt mig så mycket om Peyton/Lucas-historien, men den här säsongen köper jag det fullt ut. Och jag gillar Lindsay också och hur till och med hon hejade på PeytonochLucas i boken, osv. Vilken underbar hantering bröllopet fick! Skillz!! Naley-flashbacken. Peyton-fantasin! "People always leave." Lucas "I do." och "Maybe this isn't the best time for a book review.". :D Ooh, och allting med Karen, hon hade jättefina scener med Brooke och Peyton. Och Andy är tillbaka!!

Snälla, snälla kan Nathan och Haley få återförenas nu? :lovebunnier:

Love, love, love OTH!
**
brat: "jag kopierade galet"
brat: "du kan sluta läsa det där"
Glory: "hihi"
brat: "nu"
- msn-klassiker 2012-08-25, kl. 02.12

"Excuse me." - Boreanaz till brat & Glory, Halloween -04
Användarvisningsbild
Glorificus
Watcher

Inläggav The Ankh » tis apr 15, 2008 21:47

513
OTH är bra på att lägga upp saker, bra på att föra historien framåt, bra på att få en att tånka. TYcker detta var ett snyggt, om än kanske lite händelselöst och smått frusktrerande avsnitt. Heja Haley och Nathan. Jag tror på dem. Men vafan! Skulle vi inte bli av med Lindsey nu? Ge mig Peyton & Lucas! Och en gravid Brooke!
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav HeY » tis apr 15, 2008 22:30

5x13 är nog ett utav mina favoritavsnitt hittils i säsongen.

Det är skönt när saker får gå bra ibland och jag älskade slutmontaget. Jag tror inte många tror det (iaf inte många som tkr om OTH som jag gör) men OTH kan verkligen förmedla bra buskap och djup. Me lövs OTH :lovebunny:

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav HeY » tis apr 22, 2008 22:01

5x14
Love... most of it.
Jag tyckte det var ett bra avsnitt men det gav min också lite insikt. Mouth är verkligen sjuuuuuuuuukt tråkig!! Jag bryr mig verkligen inte om honom alls längre och det var nog ett riktigt bra tag sedan jag gjorde det också. Han är bra med Rachel, men hon är inte med längre vilket betyder att han är lika rolig som vägg. Det samma gäller Milicent. De känns som om de är kopior av varandra med olika kön och equally boring.
Tyvärr är det så, men jag hoppas på mindre Mouth eller inget alls nästa avsnitt. Bara jag som är trött på snubben (eller snarare uttråkad)?

Annars gillade jag de andra. Jag tror inte att Brooke kommer vilja ha barn sen. Jag tror inte hon kommer att ångra att hon tar hand om denna flickan men jag tror att hon kommer insé att hon inte är redo för barn när det är dags att lämna tillbaka ungen. Jag kan tänka mig scenen, Peyton som tröstar henne och säger "men du ska ju skaffa egen nu" och Brooke som svarar att erfarenheten har fått henne att insé att hon vill vänta lite. Haha, vad uttänkt :D
Nej, men jag tror/tycker nämligen att det inte behövs fler ungar i serien. Jamie är underbar men bäbisar är alltid tråkiga i serier.

Naley och Peyton delarna var mina favoriter (som vanligt). Kul med Deb också - hon kan vara bra när hon inte är drogdrottningen. Jag ser fram emot en konfrontation mellan Deb och Dan.

"I like your thinking!"

Användarvisningsbild
HeY
typ 12

Inläggav unehed » tor apr 24, 2008 0:47

514:
Jag håller med till fullo! Mycket bra avsnitt tyckte jag. Älskar Brooke! :lovebunny: En sak som jag tänkte på i det här avsnittet, kanske lite innan också men mest det här avsnittet är att nu börjar jag tycka synd om Dan igen. Det är helt otroligt hur många gånger OTH-manusförfattarna har fått mig att ändra ståndpunkt när det gäller Dan. Ibland gillar man honom och ibland hatar man honom. Nu börjar jag gå mot att gilla honom igen. Han är iaf en av dom intressantaste karaktärerna i serien just nu. Jag vet inte riktigt vad det beror på men i dom senast avsnitten så tycker jag serien har varit som bäst i dom scenerna han är med. Det kan vara skådespelaren överlag kanske. Han har en skön närvaro tycker jag. På nåt märkligt lite B-skådisvis. Men ändå. Han är grym. GO DAN! ;)

- Delete, delete
- Exterminate!
- Delete, delete
- EXTERMINATE!
Användarvisningsbild
unehed
Minion

Inläggav The Ankh » tis apr 29, 2008 20:19

OTH e så vansinnigt bra just nu.
Användarvisningsbild