caffeineaddict skrev:Tack til Nicklas för lånet, nu ser jag fram emot Making Of-dokumentären.
(edit) M. Butterfly har jag kvar också insåg jag. Den hör man inte mycket av. Av god anledning? (/edit)
noike skrev:caffeineaddict skrev:Tack til Nicklas för lånet, nu ser jag fram emot Making Of-dokumentären.
Kommentarspåret också. Kommentarspår med Cronenberg måste lyssnas på, det är så enligt lag. Eller bör vara för de är sjukt bra, fulla med riktig information och torr humor.
Tam skrev:Flugan vill jag också se (om), för nu är min uppfattning om den lite som Kalles pre-numera. Kan den möjligen lånas vidare hitåt?
Spielberg gets sloppy. We saw that with War of the Worlds (spoiler WotW) (why the fuck the older brother survived?) and also in parts of Jaws, E.T., Munich etc.! My performance in Postal as ‘Nazi Theme Park Owner’ outperforms easily Ben Kingsley in Schindler’s List!
AKS skrev:1408
"Klassisk rysare" eller nåt sånt är det intryck jag fått = ingen torteras till döds eller torteras med en fisk à la Nilecity. Trevligt. Om det faktiskt skulle vara så att den var... rysansvärd nånstans. Inte en enda hemsk scen. Eller ens en scen där man hoppar till. Inte en enda gång kände jag mig skrämd eller oroad eller... nånting åt det hållet. Då är det ganska misslyckat enligt mig. John Cusack är dock bra, men vad annars?
DVD-boxen »Svenska stumfilmsklassiker«. 35 mm-kopior har restaurerats av Svenska Filminstitutet och ackompanjeras av nyskriven musik
adolvsson skrev:Ed Brubaker hade inte fel när han påstod att Before the Devil Knows You're Dead är den bästa film Sidney Lumet har gjort på en jävla massa år. Intensiv. Tokigt bra manus och stark regi gör sitt, vad som dock eleverar filmen över tröskeln är skådespelarna. Fyjävlariminlillalåda.
Rombat skrev:Rombat skrev:Dragonlance har varit ute sen 15:e Januari och jag lyckas märka det nu.
Aaaaah! Mina ögon! Sämsta animationerna någonsin!
noike skrev:!!!
Den vill jag ha av dig sedan. Vill och vill. Kräver.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare