A bear skrev:¿Quién puede matar a un niño?
Oh, tack för tipset, den är redan på väg ner. Spanska skräckisar is teh shiznit.
A bear skrev:¿Quién puede matar a un niño?

noike skrev:Gondrys trailer för Be Kind Rewind -- gjord på samma koncept som filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=vFN27E34BKg

noike skrev:Gondrys trailer för Be Kind Rewind -- gjord på samma koncept som filmen.
http://www.youtube.com/watch?v=vFN27E34BKg

Måste se!
 Måste se!

feven skrev:lite om Sweeney Todd

Fortunately, because the film deals with magic, there is a way, perhaps, of turning Heath into other people and then, using stills and I think they call it CGI

Men godsdamn! Skådespelet (AMYRYANAMYRYANAMYRYANAMYRYANAMYRYANAMYRYAN!) och sen det där allra ovanligaste i en film av den här sorten, en twist som 1. är oväntad (iaf för mig), 2. är direkt logisk när den väl kommer och man slår sig i huvudet för att man inte såg den komma, och 3. är det som verkligen ger filmen extra mening, poäng och vikt. Fan vet om jag faktiskt sett det sedan... Memento? Det enda lite svagare med filmen var väl Zombie-Morgan Freeman, som vi nu kan konstatera har ätit upp den riktiga Morgan Freeman vid något tillfälle och får pengar (och säkert BRAAAAAINS!) bara för att släpa sig från scen till scen och muttra saker som ska indikera djup och sorgsenhet (eftersom det är Morgan Freeman, för bövelen!) men han gör det med ungefär samma närvarokänsla som trailerröst-killen. Att jämföra med Ed Harris då, som fortfarande är on top of his game och en av de bästa.
 Men godsdamn! Skådespelet (AMYRYANAMYRYANAMYRYANAMYRYANAMYRYANAMYRYAN!) och sen det där allra ovanligaste i en film av den här sorten, en twist som 1. är oväntad (iaf för mig), 2. är direkt logisk när den väl kommer och man slår sig i huvudet för att man inte såg den komma, och 3. är det som verkligen ger filmen extra mening, poäng och vikt. Fan vet om jag faktiskt sett det sedan... Memento? Det enda lite svagare med filmen var väl Zombie-Morgan Freeman, som vi nu kan konstatera har ätit upp den riktiga Morgan Freeman vid något tillfälle och får pengar (och säkert BRAAAAAINS!) bara för att släpa sig från scen till scen och muttra saker som ska indikera djup och sorgsenhet (eftersom det är Morgan Freeman, för bövelen!) men han gör det med ungefär samma närvarokänsla som trailerröst-killen. Att jämföra med Ed Harris då, som fortfarande är on top of his game och en av de bästa.

gaspode skrev:Och Tony Head!

adolvsson skrev:gaspode skrev:Och Tony Head!
Fast alldeles för lite av honom, tyvärr. Han borde haft en sång. Eller tre!

A bear skrev:Tydligen var tanken från början att han och två till skulle sjunga signaturmelodin (som återkommer på flera ställen i musicalen) men sen bestämde sig Burton för att ta bort den låten helt.

Rombat skrev:Bäva hemhåla! Bäva!

Johnny Depp var... Johnny Depp som vanligt.
 Johnny Depp var... Johnny Depp som vanligt.
adolvsson skrev:åka hem för vård av sjukt bra

caffeineaddict skrev:Sweeney. Vet inte om jag tycker musikalbiten borde skippats helt, men kanske... minskats lite på.

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare