Tinwiel skrev:HeY, fick du tag på US? Jag har den på datorn men den finns inte i min share, för det är inte originalreleaser. Om du inte fått tag på den på nåt annat ställe så kan jag lägga till den tillfälligt i min share och bara gå ut på buffyhubben. Ai har dock jättebra uppkoppling så det lär gå snabbare från henne, antar jag.
Ai skrev:Han har fått tag i den första säsongen redan - jag tror caffe fixade det.
brat skrev:Och tro mig när jag säger att ni alla ska få utförliga beskrivningar av alla delar... tro mig.
Glorificus skrev:Galet att jag inte kan hälsa på dig längre.
noike skrev:Glorificus skrev:Galet att jag inte kan hälsa på dig längre.
Besöksförbud? Det här Team Jensen och Team Jared börjar bli rena gängkriget.
noike skrev:Glorificus skrev:Galet att jag inte kan hälsa på dig längre.
Besöksförbud? Det här Team Jensen och Team Jared börjar bli rena gängkriget.
brat skrev:Jag kan väl få ha eeeen sak som inte du har.
Glorificus skrev:brat skrev:Jag kan väl få ha eeeen sak som inte du har.
Säger hon som har båda SPN-boxarna till hon som inte har någon alls. Men okej då, jag har fått en avi för att hämta ut min super-My So-Called Life-box nu, så...Om du kan vara i samma rum som den utan att stjäla den ska väl jag kunna se din super-QaF-box utan större konsekvenser.
caffeineaddict skrev:Tullen tar aldrig Axel-grejer. Promise. Däremot har det varit allmänt krångel med posten ute i Europa, några som strejkat och grejer. Så det kan nog ta lite extra tid. Och det är rätt vanligt att det tar mer än en vecka för Axels paket att komma fram, oavsett.
Ai skrev:Hey:
HAHAHAHA!!!
Jag glömmer ALLTID att folk är inte sextitalister!
[/url]
Ai skrev:Och hustlern var japan! Som halvjapan tar känner jag mig djupt deprimerad över att du kallar honom kines....
HeY skrev:Ai skrev:Hey:
HAHAHAHA!!!
Hur menar du?
Tob skrev:HeY skrev:Ai skrev:Hey:
HAHAHAHA!!!
Hur menar du?
Att om man är sextitalist så känner man till serien Cagney & Lacey.
Ai skrev:Precis som serierna "Baretta", "Columbo" och "Spanarna på Hill Street"("Hill Street Blues")
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare