LauraP skrev:Jag måste säga att andra halvan av säsong två är... toppklass
adolvsson skrev:LauraP skrev:Jag måste säga att andra halvan av säsong två är... toppklass
Nng...
... alltså, hade du några invändningar angående mina invändningar? Det fanns en del som jag gillade med serien, tillräckligt för att fortsätta titta, och sedan hamnade jag efter som jag gör ibland och när jag väl beslöt mig för att ta bort avsnitten som var nere, berodde det i stort enbart på dialogen. Det var vad som irriterade mig vecka efter vecka (det, och Jareds frisyr). Någon chans att det blir bättre? Eller att andra halvan håller tillräcklig toppklass för att väga upp?
... för jag blir lite sugen igen...
LauraP skrev:kom på mig själv med att undra vad boxen för säsong två skulle kunna kosta...
LauraP skrev:Haha! Jared, det är lillebror det eller?
Jag tror att det är en fördel att sträck-kolla om man är bara halvintresserad som du och jag
borde tillägga att jag vid något tillfälle fick lite Buffy/Angel- vibb! Vet inte om det bara var ett avsnitt eller om det har blivit lite mer sån känsla i serien, bra känsla iaf!!!
adolvsson skrev:LauraP skrev:borde tillägga att jag vid något tillfälle fick lite Buffy/Angel- vibb! Vet inte om det bara var ett avsnitt eller om det har blivit lite mer sån känsla i serien, bra känsla iaf!!!
Courtesy of mr Edlund, kanske? Jag kommer inte ihåg om jag kommer ihåg, men han hoppade väl på först i andra säsongen?
MissKittyFantastico skrev:LauraP skrev:kom på mig själv med att undra vad boxen för säsong två skulle kunna kosta...
499kr på Ginza, samma på cdon. Mycket billigare om man nöjer sig med R1 eller R2 utan extramaterial. Det är bara lite information, vad du gör med den kan jag inte ansvara för.
brat skrev:Och får jag bara uttrycka min stora glädje över att Jared börjat minspela i nästan samma klass som Jensen.
Supernatural: Ten to 12 episodes will be produced. Six episodes have aired, so there are four to six left.
LauraP skrev:jag är ikapp sedan igår!!!
madskellig skrev:... och nu ska jag se senaste avsnittet, som jag inte såg igår för att jag somnade klockan 22
HeY skrev:Haha, jag kollade mitt ansikte på myheritage med en ny bild för att se vilka kändisar jag är lik (haha, I have no life) och det stod att jag var 86% lik Jared. Så alla i Jared-teamet, try to catch me
EDIT: Oh! Jag provade med en ny bild nu och det blev Jared igen, 76% denna gången. Ja ni, en blond Jared, what about that?
HeY skrev:Logiken flödar .... eller inte?
Glorificus skrev:Min svåger blev förresten 76% Jensen i det där testet. Min syster var helt "Jeeensen Ack-less, vem är det?!".
brat skrev:Klart negativ till Bela. Hon är verkligen osympatisk. Kan inte gilla henne. Eller hennes skumma mun.
brat skrev:Glorificus skrev:Min svåger blev förresten 76% Jensen i det där testet. Min syster var helt "Jeeensen Ack-less, vem är det?!".
Hehe, tänkte nämna det i mitt inlägg men gjorde inte det. Minns när du berättade det för länge sedan och jag var helt SOM ATT. Men sedan när jag fick se bröllopsbilderna så ville jag faktiskt äta upp honom lite, så det stämmer kanske ändå.
Nu måste jag prova vem jag är lik.
brat skrev:Edit3. Three strikes and you're out! Den tredje bilden blev 78% Hayden Panettierre och förutom puffiga kinder eftersom jag log så stort ser jag inte många likheter...
Glorificus skrev:Jag blev 78% kronprinsessan Victoria, haha, kan då inte själv se några likheter där. 75% Shiri Appleby och Claire Danes.
Och, det här är TEH FUNNY, den enda killen: 72% Jensen Ackles. *IRLG*
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare