XY skrev:Såg Chinatown härom dagen. Bra, men är den riktigt bra?
Ja. Definitivt ja.
XY skrev:Såg Chinatown härom dagen. Bra, men är den riktigt bra?
XY skrev:The Village
Sjätte Sinnet
caffeineaddict skrev:XY skrev:Såg Chinatown härom dagen. Bra, men är den riktigt bra?
Ja. Definitivt ja.
Glorificus skrev:XY skrev:The Village
Sjätte Sinnet
Jag ville egentligen också ha med nån Shyamalan-film på min lista, men jag kunde inte välja en. Sjätte sinnet och Signs är favoriterna, tätt följda av The Village. Unbreakable tänker jag att jag inte gillar lika mycket, men det konstiga med den är att den blir bättre och bättre varje gång jag ser om den. Lady in the Water kanske är likadan, har bara sett den en gång och tyckte inte den var så bra som den hade potential att vara. Jag får helt enkelt ha ett filmmaraton nån natt och se om alla för att kunna göra en speciell Shyamalan-lista.
MissKittyFantastico skrev:7. Fried green tomatoes
Den är så fin och jag ser den alldeles för sällan.
Rombat skrev:Så om John Cusack spelade med i en musikalkomedi i australien i jultider så skulle MKF nog gilla den?![]()
Då hade jag med sett den.caffeineaddict skrev:Rombat skrev:Så om John Cusack spelade med i en musikalkomedi i australien i jultider så skulle MKF nog gilla den?![]()
Och om han dödade terrorister spelade av Python-gänget, Kathy Bates och Julie Andrews.
Rombat skrev:Så om John Cusack spelade med i en musikalkomedi i australien i jultider så skulle MKF nog gilla den?![]()
MissKittyFantastico skrev:Rombat skrev:Så om John Cusack spelade med i en musikalkomedi i australien i jultider så skulle MKF nog gilla den?![]()
Give plix!
MissKittyFantastico skrev:1. Singin' in the rain
Helt fantastisk film, sång och dans och den underbara divan Lina "Do you think I´m dumb or someting" Lamont.
noike skrev:Det råder delade meningar om den saken. Jag tror de flesta här föredrar bioversionen, men samtidigt är det nog en sådan där sak som beror på vilken man ser först. Ingen av versionerna är dålig.
AKS skrev:Det är faktiskt en av få mainstream-klassiker som jag inte sett ännu. Får nog ta och göra det nästa gång den dyker upp på tv.
Tinwiel skrev:Jag har inte sett Singing in the rain. Det är ju tokigt.
MissKittyFantastico skrev:Tinwiel skrev:Jag har inte sett Singing in the rain. Det är ju tokigt.
Jag kräver att vi tittar på den nästa mysträff!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare