AKS skrev:Det har skrivits ganska mycket om My Name Is Earl på senare tid. Dags för egen tråd? Nån mod som känner för det kan kanske plocka ihop inläggen från denna tråd och använda sin superkraft för att föra över dem i en egen tråd? Bara ett litet förslag från lilla mig.
caffeineaddict skrev:Absolut! Sen. Inte nu.
noike skrev:Fullt görbart så länge ingen vill få mig att gå igenom de gamla serietrådarna. För då kommer jag gråta.
noike skrev:(Eller om någon ber på rätt sätt, men det håller vi tyst om.))
caffeineaddict skrev:noike skrev:(Eller om någon ber på rätt sätt, men det håller vi tyst om.))
"nej, inte en chans om du inte har en oerhört bra mutta"?
caffeineaddict skrev:noike skrev:(Eller om någon ber på rätt sätt, men det håller vi tyst om.))
"nej, inte en chans om du inte har en oerhört bra mutta"?
AKS skrev:3.02:
Nu är bara frågan hur Joy och Darnell kan tas in i historien? Och Catalina för den delen. Men henne saknar jag aldrig så där bryr jag mig inte.
Vad fan, säger du bara saker jag håller med om idag? Makin' commenting easy.AKS skrev:3.03: Nja... Helt klart minst bra hittills denna gång och antagligen ett av de sämre MNIE-avsnitten över huvud taget. Det fanns naturligtvis roliga saker i detta avsnitt, men överlag var det inte så bra.
Rombat skrev:Vad fan, säger du bara saker jag håller med om idag? Makin' commenting easy.
LWes skrev:3x03
Jag tyckte att det var ett bra avsnitt. Jag gillar flashbacks i den här serien, för dom har så bra kontinuitet.
noike skrev:LWes skrev:3x03
Jag tyckte att det var ett bra avsnitt. Jag gillar flashbacks i den här serien, för dom har så bra kontinuitet.
Problemet är att flashback-sekvenserna var till samma tid vi sett förr. Dagen Earl och Joy träffades måste ha varit hans svar på 24. Finns många dagar i hans liv man hade kunnat bygga på men de återkommer till den hela tiden. Jag är lite småless på det.
Ah, en feel-good-film av sällan skådat slag.caffeineaddict skrev:Han är huvudrollen i Kids också, för oss som minns den goa rullen.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare