av mrkinneyitsyou » mån sep 10, 2007 14:08
yay, serien har börjat visas på teve igen

Jag vet inte varför, men jag blir alltid extra glad när den visas varje vecka ^^ Är väl säkert bara jag och typ 2 personer till som ser det på tv, men ändå
Ett ganska bra avsnitt tycker jag också
4x01 Jag blir glad av att Brian tar emot pengarna, och sur över hur Ted behandlar Emmett när han kommer till rehab för att hälsa på. Jag gillar verkligen att Blake är terapeuten
Brian vill sälja sitt loft en gång till.
Jag vet inte om det stämmer, men första gången jag såg serien så såg jag ju säsong 4 ganska så omedelbart efter säsong 3 och det störde mig att alla skådisar, speciellt Brian, hade fått mycket längre hår! Lite konstigt med tanke på att det bara ska föreställa att det gått några dagar mellan säsong 3 och säsong 4.
Finns verkligen sånna där fairy-ställen som de talar om i verkligheten? Kan inte riktigt föreställa mig det
Och så tycker jag hon Shanda Leer sjunger så sjukt likt en kvinna, kan verkligen inte tro att det är en man! Det kanske det inte är heller, iofs, man vet ju aldrig med tv
Annars är det väldigt effektfullt när det slutar utan någon musik alls, som man ju känner igen från ett visst annat avsnitt...
Hi Honey
För övrigt så håller jag med om att Chiquita? är en skitbra abba-låt

Ingen nämnde dock Voulez-vous, så tyckte jag borde göra det

Senast redigerad av
mrkinneyitsyou mån sep 10, 2007 14:18, redigerad totalt 1 gång.
R.I.P QAF 31/3 2006 - 9/7 2007
513; 9/7 2007, 20.35-22.00
.::There's a fine line between an hobby and an addiction::.