noike skrev:Tinwiel skrev:Tänk om det är fjortonåriga tjejnördar som röstar, hur blir det då!?
Då vinner Hiro.
Suck...

noike skrev:Tinwiel skrev:Tänk om det är fjortonåriga tjejnördar som röstar, hur blir det då!?
Då vinner Hiro.

HeY skrev:Två Hiros i serien

lilith skrev:Datum på s2?

henriken skrev:Richard Schiff dyker upp i andra säsongen av Heroes!!!
 Varmt välkommen!
 Varmt välkommen!

när den där personen kom och tacklade Hiro's pappa. Min teori är, att eftersom det var en grupp personer från hur lång tid tillbaka? Den personen som kom och tacklade honom var snabb och rörde sig inte som en gamling, så jag tänker att det kanske är en person som när dom var unga var ett barn och det var därför Mr Nakamura sa att det var han han minst trodde att det var.
  när den där personen kom och tacklade Hiro's pappa. Min teori är, att eftersom det var en grupp personer från hur lång tid tillbaka? Den personen som kom och tacklade honom var snabb och rörde sig inte som en gamling, så jag tänker att det kanske är en person som när dom var unga var ett barn och det var därför Mr Nakamura sa att det var han han minst trodde att det var.

Tinwiel skrev:201
Bra att samurajsnubben slog till Hiro. Jag tror jag skrek "jaaaa", eller "äntligen" eller "bra gjort". Nåt i den stilen. Han kunde ha tagit i lite mer så att Hiro hade varit medvetslös i några avsnitt..

HeY skrev:Jag är så less på Hiro så det går nästan inte beskriva. Halva avsnittet har inte ens gått och de har redan fått in den obligatoriska YATTAA-repliken. Nej, jag tål honom verkligen inte. Vrider och vänder på mig varje gång han kommer i bild. Jag tyckte han var rolig i början men det här börjar bli löjligt

RalfiParpa skrev:Den nya arcen verkar intressant. Det är väl inte bara jag som misstänker att Mollys plågoande är en av de nio?

HeY skrev:Jag hittade det här: http://www.eztvefnet.org/

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare