LWes skrev:Tob skrev:Fresten för ett par veckor sedan sökte jag efter Rock Star, blir det ingen ny omgång av Rock Star i sommar?
Nej tyvärr. Jag blev besviken när jag kollade upp det...
ey skrev:någon mer än jag och Off som följer Top Chef?
Illyria skrev:Är det som Project Runway fast med mat? Isåfall borde jag kanske kolla in det.
Illyria skrev:Har sett första avsnittet av Top Chef nu och är det alltid så rörigt? Tyckte allt gick väldigt snabbt och du fick ingen uppfattning om vem som gjorde vad. Det var ett stressigt avsnitt, är hela serien så?
ey skrev:Illyria skrev:Har sett första avsnittet av Top Chef nu och är det alltid så rörigt? Tyckte allt gick väldigt snabbt och du fick ingen uppfattning om vem som gjorde vad. Det var ett stressigt avsnitt, är hela serien så?
Det är nästan bara tävling och inte så mycket behind the scenes. Alla är också väldigt stressade hela tiden då de lagar maten under ganska hård tidspress. Jag uppfattade inte det som särskilt rörigt men kommer inte ihåg om piloten kanske var det.
LWes skrev:Jag kan knappt tro att det bara är några få dagar tills Big Brother börjar!!! Jag är så sugen på att äta allt godis jag köpt!!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]