en riktig sorgedag detta! Kommer sakna GG otroligt mycket.Tomas skrev:Är det slut nu?
Kommer verkligen att sakna denna serie.

Det spelar inte så stor roll för mig hur det hela kommer att sluta, bara man får såna här bra scener.
 Det spelar inte så stor roll för mig hur det hela kommer att sluta, bara man får såna här bra scener.

The Buffster skrev:Åh. Att jag skulle vara henne, det är banne mig den finaste komplimangen jag någonsin har fått.

caffeineaddict skrev:Du kan ju vara säker på att det är sant också, eftersom jag och Maria båda kom på det helt oberoende av varandra genom helt egna tankegångar. Det är väl typ så man bevisar något vetenskapligt?

The Ankh skrev:jag vill bara gråta när jag tänker på att gg skla ta slut. har bara sett 2 avsnitt svav söäsong 7. men de e förlite kavar. de e somattt veta atatten nära vän kommer at bryta med en. de e tårigt. usch.

), inte så konstigt jag tycker nog de är nästan bäst också. Men jag ser ingen större skillnad och då jag sett allt i ett stort svep så känns utvecklingen mellan säsongerna nog mer sammanflytande än för er som sett den i några år. Jag tycker aldrig serien haft någon större svacka (andra halvan i säsong 6 är nog den enda som jag reagerade på) och jag tycker inte alls karaktärerna har förändrats så mycket att jag inte längre känner igen dem. Kan ju också bero på att det är mer ihop flytet för mig, men ändå
 ), inte så konstigt jag tycker nog de är nästan bäst också. Men jag ser ingen större skillnad och då jag sett allt i ett stort svep så känns utvecklingen mellan säsongerna nog mer sammanflytande än för er som sett den i några år. Jag tycker aldrig serien haft någon större svacka (andra halvan i säsong 6 är nog den enda som jag reagerade på) och jag tycker inte alls karaktärerna har förändrats så mycket att jag inte längre känner igen dem. Kan ju också bero på att det är mer ihop flytet för mig, men ändå  

Illyria skrev:Säsong 1-3 är Gilmore Girls, resten är någon annan variant av serien för mig, med vissa riktigt hemska svackor. Jag börjar se nedgången redan i slutet på säsong 3.

Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare