Rombat skrev:Sylar har väl ardig blivit ordentligt skadad?
Han har ju sin telekinesi som enkelt kan dämpa både fall och slag. Och skadad och sleten var han i cellen.HippieSpellan skrev:Rombat skrev:Sylar har väl ardig blivit ordentligt skadad?
inte så vi får se skadorna iaf, men var det inte typ tre våningar högt han trillade ner för i början, och sen så har vi aldrig sett honom med varken plåster eller bandage eller nått sånt alls, hur mkt stryk han än fått
Rombat skrev:Han har ju sin telekinesi som enkelt kan dämpa både fall och slag. Och skadad och sleten var han i cellen.HippieSpellan skrev:Rombat skrev:Sylar har väl ardig blivit ordentligt skadad?
inte så vi får se skadorna iaf, men var det inte typ tre våningar högt han trillade ner för i början, och sen så har vi aldrig sett honom med varken plåster eller bandage eller nått sånt alls, hur mkt stryk han än fått
HippieSpellan skrev:Rombat skrev:Han har ju sin telekinesi som enkelt kan dämpa både fall och slag. Och skadad och sleten var han i cellen.HippieSpellan skrev:Rombat skrev:Sylar har väl ardig blivit ordentligt skadad?
varför i hela friden har folk inte slashat honom då? det förstår jag verkligen verkligen inte. nu blir jag upprörd nästan. Det förstörde ju lite. pangpang när han sover and its over. besviken...
Rombat skrev:Sylar kan inte hela. Inte en gång kan jag påminna mig om att han har behövt göra det.
Rombat skrev:Sylar kan inte hela. Inte en gång kan jag påminna mig om att han har behövt göra det.
HippieSpellan skrev:Rombat skrev:Sylar kan inte hela. Inte en gång kan jag påminna mig om att han har behövt göra det.
felet med att se saker när det kommer istället för i ett streck gör att Doryminnen som mitt inte fungerar, men jag har verkligen för mig att han har blivit slagen allvarligt flera gånger osv... eller det kanske bara är tvvåld iof... man kan bli skjuten men så studsar man upp på en gång och bergsklättrar med 7 liter blod har runnit ur en(nej det var inte ett exempel härifrån)
att jag alltid ska vara så tvärt emot alla här hela tiden=D tur att jag inte ger mig ut i buffyavsnittens värld=D
Tinwiel skrev:HippieSpellan skrev:Rombat skrev:Sylar kan inte hela. Inte en gång kan jag påminna mig om att han har behövt göra det.
felet med att se saker när det kommer istället för i ett streck gör att Doryminnen som mitt inte fungerar, men jag har verkligen för mig att han har blivit slagen allvarligt flera gånger osv... eller det kanske bara är tvvåld iof... man kan bli skjuten men så studsar man upp på en gång och bergsklättrar med 7 liter blod har runnit ur en(nej det var inte ett exempel härifrån)
att jag alltid ska vara så tvärt emot alla här hela tiden=D tur att jag inte ger mig ut i buffyavsnittens värld=D
Men jag håller ju med dig. Räknas inte jag, va va! *kryper ihop i fosterställning*
HippieSpellan skrev:han har blivit slagen allvarligt flera gånger osv...
gaspode skrev:Däremot är jag förvirrad:
Använde Sylar Edens övertalar-röst mot Isaac i det här avsnittet?
Den som hon sköt skallen av sig för att han inte skulle få?
Den funkade ju iofs inte isåfall, så det kan ju ha varit så att han inte klarade att få hennes kraft men försökte? jag vet inte. förvirring.
adolvsson skrev:Nej, Isaac visste ju vad som skulle hända och lät det ske, för han sett det och för han ville bli riktig hjälte. Sa inte t o m Sylar nåt om det, att han förväntat sig lite motkamp?
MissKittyFantastico skrev:1x19
gaspode, Sylar fick väl aldrig Edens förmåga vad jag vet. Sköt hon inte sig själv när hon insåg att hon inte kunde ha ihjäl honom. Mitt minne är lite diffust på den punkten.
gaspode skrev:MissKittyFantastico skrev:1x19
gaspode, Sylar fick väl aldrig Edens förmåga vad jag vet. Sköt hon inte sig själv när hon insåg att hon inte kunde ha ihjäl honom. Mitt minne är lite diffust på den punkten.
Ja, det var ju det jag menade! men han använde "rösten"!
gaspode skrev:Nej men Sylar sa ju "show me" typ, om hur de skulle överlista honom till slut, men istället kollar Isaac åt pistolen till.
Rombat skrev:Äh! Ni tolkar allt och det blir så FEL! Han har bara sin generic-evil-person-trying-very-hard-to-sound-cool-röst.
Rombat skrev:Zaxxen: Naj! Han har en sån där grejj som folk med struphuvudscancer har!
Äh! Ni tolkar allt och det blir så FEL! Han har bara sin generic-evil-person-trying-very-hard-to-sound-cool-röst.
AKS skrev:Bättre än förra veckan, men lååångt ifrån 1.17. Undras om de nånsin kommer att klara av att leva upp till det avsnittet igen? Kanske i säsongsfinalen...
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare