CheeseGuy skrev:...och idag låg den i brevlådan. Lite (bara lite) synd att boxen är vit och dessutom hälften så bred som säsong 3 och 4, men förutom den lilla detaljen: woohoo! Själva säsongen är ju löjligt överbra, och extramaterialet verkar också trevligt (jag är speciellt nyfiken på säsong 6-prequel:en). Men jag ska nog försöka vänta och se allt i slutet av nästa vecka.
poser skrev:CheeseGuy skrev:...och idag låg den i brevlådan. Lite (bara lite) synd att boxen är vit och dessutom hälften så bred som säsong 3 och 4, men förutom den lilla detaljen: woohoo! Själva säsongen är ju löjligt överbra, och extramaterialet verkar också trevligt (jag är speciellt nyfiken på säsong 6-prequel:en). Men jag ska nog försöka vänta och se allt i slutet av nästa vecka.
Jag vill ha alla the shield boxar, det är vad jag vill.
noike skrev:Det finns en s6-prequel ute. Något webjox.
Och apropå the Shield. Canal+ ska visa säsong sex redan. Två dagar efter USA-sändningen. Fuck!
sp1keout skrev:Snabbsubbarnas Riksförbund förmedlar snabba översättningar.
qarlsson skrev:Jag är redo!
CheeseGuy skrev:Prequel-avsnittet var däremot ingen höjdare, tyvärr. Överlag kändes det bara som något snabbt ihopslängt, och speciellt tillbakablickarna kändes fel för den här serien. Plus att det inte direkt tillförde något, så jag hade hellre klarat mig utan. Även om det kanske hade fungerat lite bättre om jag inte hade sett det nästan direkt efter 5.11.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare