Tinwiel skrev:Ja! Till Kville, elllleeerrrrrrr.
Givetvis. Vill ju inte bo för nära Martin heller, om han blir så kinkig efter bara en vecka. Lite lagom nära. Så man kan låna filmer. Det blir nog bra. Kvillevipp, kvillevipp.
Tinwiel skrev:Ja! Till Kville, elllleeerrrrrrr.
adolvsson skrev:Tinwiel skrev:Ja! Till Kville, elllleeerrrrrrr.
Givetvis. Vill ju inte bo för nära Martin heller, om han blir så kinkig efter bara en vecka. Lite lagom nära. Så man kan låna filmer. Det blir nog bra. Kvillevipp, kvillevipp.
Zaxx skrev:Sååååå lätt som en plätt, kan jag bli en plutt.
Glorificus skrev:Howl's Moving Castle gick på Canal+ idag,
Oh, Frederick, Frederick, Frederick!
Binchy skrev:Givetvis sagd med värme och kärlek av en kvinna. .
Tinwiel skrev:Är Jake litegrann som Ewan, Johnny Depp, Eliza (och några till heta brudar) dvs dom får alla att bli väldigt bisexuella plötsligt. 8)
Crashdummie skrev:I och för sig tror jag inte Freddan skulle ha ngt emot ifall detta sades av Jake Gyllenhaal, fast med samma värme & kärlek
caffeineaddict skrev:Dogville, för andra gången. Fyfan så bra den är.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:Dogville, för andra gången. Fyfan så bra den är.
Yes! Däremot har jag inte kommit mig för att se Manderlay ännu. Har du? Jag är nyfiken på din åsikt, i så fall.
HippieSpellan skrev:Miyazaki förstörde verkligen det levande slottet/trollkarlens slott=( en otroligt underbark bok.
noike skrev:HippieSpellan skrev:Miyazaki förstörde verkligen det levande slottet/trollkarlens slott=( en otroligt underbark bok.
Jag som hade sett fram emot filmen, så nuär förväntningarna rejält nersänkta. Det borde vara lag på att inte få förstöra Diana Wynne Jones böcker.
oh youre writing a book. Thats great, cuz I can read
HippieSpellan skrev:Håller precis på att se Imagine me and you... den är riktigt bra de 14 minuter jag sett hittills. Verkligen fin.
Okej har sett klart nu. Helt klart en av de bästa filmerna den här veckan! kan inte beskriva, den var jättefinoh youre writing a book. Thats great, cuz I can read
HippieSpellan skrev:Håller precis på att se Imagine me and you... den är riktigt bra de 14 minuter jag sett hittills. Verkligen fin.
Okej har sett klart nu. Helt klart en av de bästa filmerna den här veckan! kan inte beskriva, den var jättefin
Tinwiel skrev:HippieSpellan skrev:Håller precis på att se Imagine me and you... den är riktigt bra de 14 minuter jag sett hittills. Verkligen fin.
Okej har sett klart nu. Helt klart en av de bästa filmerna den här veckan! kan inte beskriva, den var jättefinoh youre writing a book. Thats great, cuz I can read
Den har jag sett, jag tyckte att den var sådär... fin historia, visst och hon är sjukt söt hon som spelar huvudrollen (Piper Perabo!), men den var lite för full av klyschor. Det är inte ok att använda varenda klyscha i manualen för romkoms bara för att historiens kärlekspar är två brudar istället för ett det vanliga heteroparet.. Men visst är den ganska fin, det är den.Den hade kunnat gjorts såå mycket bättre dock, om dom hade ansträngt sig lite extra. Tycker jag.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare