Väntar med spänning på caffes fortsatta kommentarer.

brat skrev:Edit. Vad sjutton handlar din sig om? Nyfiken.
caffeineaddict skrev:brat skrev:Edit. Vad sjutton handlar din sig om? Nyfiken.
Allsång på Bolvik, där Monkey Gone To Heaven-refrängen utvecklades från den vanliga "If man is five... and the devil is six... then God is seven... this monkey's gone to heaven" för att inkludera personerna runt bordet.
adolvsson skrev:caffeineaddict skrev:brat skrev:Edit. Vad sjutton handlar din sig om? Nyfiken.
Allsång på Bolvik, där Monkey Gone To Heaven-refrängen utvecklades från den vanliga "If man is five... and the devil is six... then God is seven... this monkey's gone to heaven" för att inkludera personerna runt bordet.
Jag vill bara ta tillfället i akt att uppmärksamma att jag är Gud.
caffeineaddict skrev:Och att uppmärksamma oss på det faktum att du läser i QaF-tråden. What's that all about? Tänker du börja titta?
caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.19) Peter Paige skådespelar arslet av sig, han och Scott Lowell imponerar bara mer och mer hela tiden. Jag har sagt det från början, men de två karaktärerna är verkligen seriens centrum för mig. "Break his heart and I will break... your... face...". Gåshud...
madskellig skrev:En lovebunny! yay!
caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.19) Peter Paige skådespelar arslet av sig, han och Scott Lowell imponerar bara mer och mer hela tiden. Jag har sagt det från början, men de två karaktärerna är verkligen seriens centrum för mig. "Break his heart and I will break... your... face...". Gåshud...
Kan bara hålla med, Peter Paige är enormt imponerande i sina dramascener, och det där citatet du nämner... underbart!
caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.20) Guess I'm stuck. Forever QaFfe.
caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.20) Likväl var Emmetts fantastiska kärlekshistoria för en natt höjdpunkten. Jag skrattade och aaaaaawade som bara sjutton. De var så söta ihop. Med musiken!![]()
caffeineaddict skrev:Guess I'm stuck. Forever QaFfe.
madskellig skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.20) Likväl var Emmetts fantastiska kärlekshistoria för en natt höjdpunkten. Jag skrattade och aaaaaawade som bara sjutton. De var så söta ihop. Med musiken!![]()
Jag är nog den enda som inte tycker om Emmett historien alls, nästan lika jobbig att se som cybersex alterego avsnittet (1x09). Och då avgudar jag ändå Emmet.caffeineaddict skrev:Guess I'm stuck. Forever QaFfe.
madskellig skrev:caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.20) Likväl var Emmetts fantastiska kärlekshistoria för en natt höjdpunkten. Jag skrattade och aaaaaawade som bara sjutton. De var så söta ihop. Med musiken!![]()
Jag är nog den enda som inte tycker om Emmett historien alls, nästan lika jobbig att se som cybersex alterego avsnittet (1x09). Och då avgudar jag ändå Emmet.
madskellig skrev: (spoiler 1x22) Ja, sjalen!! och Justins leende då han vänder sig om innan... Åh, vad jag älskar detta avsnitt.
madskellig skrev: (spoiler 1x22) Ja, sjalen!! och Justins leende då han vänder sig om innan... Åh, vad jag älskar detta avsnitt.
The Ankh skrev:Jag måpste en vacker dag köpa boxarna...
caffeineaddict skrev:The Ankh skrev:Jag måpste en vacker dag köpa boxarna...
:eek: Kunde ha svurit på att jag sett QaF-boxar hemma hos dig! Är jag dement?
caffeineaddict skrev: (spoiler US 1.21 & 1.22 (och lite Buffy fram t.o.m. S3)) Men efter det här finns det inget sätt att inte gilla Brian & Justin. Fyfan, vilken kvalitetshöjning hela serien har gjort på de här sista fyra avsnitten.
Tob skrev:madskellig skrev: (spoiler 1x22) Ja, sjalen!! och Justins leende då han vänder sig om innan... Åh, vad jag älskar detta avsnitt.
(spoiler 2.01) Brian som inte vill visa att han bär sjalen.....fan alltså.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare