Tam skrev:wyndham och jag har bara tre avsnitt kvar nu.
(spoiler 5x10) var nästan lika omskakande andra gången.
wyndham skrev:Nu är det slut.
(spoiler allt) Bra serie det här.
wyndham skrev:Nu är det slut.
The Ankh skrev:wyndham skrev:Nu är det slut.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!! Du vann!
Jefla skit
jag o Karro har 10 avsnitt kvar. trodde vi skulel se alla förra veckan men karro var för sjuk för att orka titta i klöket (och ljudet till rummet funkar inte). jaja.. vade är väl en bal på slottet. I kväll ska vi titta io alal fall. MASSOR!
peppar peppar...
madskellig skrev:Tack![]()
Och jo, många gånger är det lite less is more... men jag älskar att arbeta med layers så mycket att jag brukar förespråka more is more... eh, eller nåt sånt
Glorificus skrev:Hihi, caffe ska börja se QaF. Spännande.
Sen får du byta namn till qaffe!
madskellig skrev:Du har inte funderat att posta dom på qaf_daily? Jag tänkte eftersom du liks har en livejournal och så, dom lär bli populära
Ai skrev:Har du allt du ska se eller är det nedladdningsfrenesi som väntar? Säg till så kopplar några av oss upp oss på hubben.
qaf[size=59]feine[/size]addict skrev:Ai skrev:Har du allt du ska se eller är det nedladdningsfrenesi som väntar? Säg till så kopplar några av oss upp oss på hubben.
Nedladdningsfrenesi. En säsong i taget då det inte direkt fanns alldeles för mycket hårddisk kvar på den här burken. Men som jag redan sagt tidigare börjar jag med UK. Purist på det viset.
Jag kan absolut gå med på att kallas qaffe i den här tråden iaf.Förutsatt att jag gillar serien, vill säga.
The Ankh skrev:BSG? Boys Spanks Gubbs?
caffeineaddict skrev:The Ankh skrev:BSG? Boys Spanks Gubbs?
BattleStar Galactica. Men jag gillar, som vanligt, hur din hjärna fungerar.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare