tick tack
Verkligen! Dom är skumma på Viasat, aja... *springer och kollar när den sänds*Glorificus skrev:TV3 leker oförutsägbara och börjar visa The Inside från början, med start kl. 00:40 i natt.
brat i Dead Like Me-tråden skrev:Så hur bra är The Inside på en skala? Kommer jag att se det?
Glorificus skrev:brat i Dead Like Me-tråden skrev:Så hur bra är The Inside på en skala? Kommer jag att se det?
Det är som CSI fast mer karaktärsdrivet och med läskigare veckans fall...
adolvsson skrev:Eller som jag gillar att säga - Seven möter Silence of the Lambs.
AKS skrev:Mitt stora problem: hon som spelar huvudrollen. Gillar inte hennes rolltolkning och tycker inte om den karaktär hon spelar.
AKS skrev:Var var du Illyria då jag kände mig totalt ensam om att inte gilla The Inside så överdrivet mycket då den sändes?
AKS skrev:Mitt stora problem: hon som spelar huvudrollen. Gillar inte hennes rolltolkning och tycker inte om den karaktär hon spelar.
Glorificus skrev:Och hennes karaktär hade gärna fått vara mindre av ett offer jämt.
Hon kan ge vissa Point Pleasant-blondinen-vibbar...
Glorificus skrev:Ja, Rachel Nichols har jag också problem med. Och hennes karaktär hade gärna fått vara mindre av ett offer jämt.
AKS skrev:Glorificus skrev:Ja, Rachel Nichols har jag också problem med. Och hennes karaktär hade gärna fått vara mindre av ett offer jämt.
Hear, hear, girlfriend! Hade kunnat skriva det inlägget själv.
AKS skrev:Aww, du är så känslig, adolvsson.
Var glad att du inte är ett stort Lana-fan för då hade du varit förstörd för länge sen av mina inlägg. Tihi.
adolvsson skrev:Fast det gäller för dom flesta i Smallville, vid närmare eftertanke. Var dom tvungen att använda samma ansiktscoach till alla skådespelare?!
lilith skrev:Ah! Missade ju nästan hela piloten! Fasen.
Men jag hann tänka att jag saknar adolvssons gamla avatar......lite off-topic sådär. När kommer Peter Coyote tillbaka?? Ska jag behöva skaffa en skrivbordsbild för att vara nöjd? Jävla bra idé förresten...
lilith skrev:När kommer Peter Coyote tillbaka?? Ska jag behöva skaffa en skrivbordsbild för att vara nöjd? Jävla bra idé förresten...
Washing machine
Washing machine
Slooshy sloshy slooshy sloshy
Get that dirty shirty clean
Slooshy sloshy slooshy sloshy
Make those cuffs and collars gleam
Everything clean and shiny
Washing machine
Washing machine
Washing machine
adolvsson skrev:lilith skrev:Ah! Missade ju nästan hela piloten! Fasen.
Men jag hann tänka att jag saknar adolvssons gamla avatar......lite off-topic sådär. När kommer Peter Coyote tillbaka?? Ska jag behöva skaffa en skrivbordsbild för att vara nöjd? Jävla bra idé förresten...
What'cho talkin' about, lilith?!
Ja, allt detta The Inside-prat och det är dags. Om inte annat för att fira seriens återkomst på trean.
noike skrev:Tänk dig honom i gula diskhandskar
Glorificus skrev:Hon kan ge vissa Point Pleasant-blondinen-vibbar...
brat skrev:The Inside är riktigt bra! TV3 har visat 12 avsnitt nu, sista går på tisdag. Men vilken ordning har de visat dem i? Vem bestämmer sånt?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare