AKS skrev:2.21
Jag måste få säga att scenen där Bree lämnar Andrew och säger att hon inte älskar honom (underförstått) var en av de bästa scenerna i denna serie någonsin. Till skillnad från förra veckans "gabrielle förlorar sitt barn och skådespelar dåligt" så var denna scen faktiskt riktigt stark. trots att jag ända sen S1 velat att det var detta Bree skulle göra kunde jag inte låta bli att tycka synd om Andrew ändå trots att allt är hans fel. Bra spelat av Maricia Cross och killen som spelar Andrew.
Housewives Stars Sound Off on Season 2
With the sophomore season of ABC's Desperate Housewives about to wrap up, some principals are offering frank assessments of the year gone by. "The cast got a little thick," James Denton, whose Mike was all but sidelined, tells USA Today. "We had 19 regulars, even more than Lost." Even those with something to do had qualms. "I love [Bree]," Marcia Cross tells the paper, "but I've been at [series creator] Marc [Cherry]'s door plenty of times going, 'You've got to be kidding.'" Then there are the Applewhites, brought on with a big debut-season finale tease, but wholly absent from numerous episodes since. "It's been frustrating," says Mehcad Brooks (Matthew). "We were marginalized and completely segregated from every family except the Van De Kamps." Cherry tells USA Today the Applewhites "are going out with a bang" in Sunday's finale.
Illyria skrev:Efter säsongspremiären säger jag adjö till denna värdlöst tråkiga och overkligt konstruerade serie. No more.
sp1keout skrev:Illyria skrev:Nej.
Va inte så negativ, jag blir ledsen =(
HeY skrev:3x02
Orson historien är ganska spännande, även om det känns som om vi redan har haft "Brees-pojkvän-är-crazy" storyn. Men denna är bättre än George tycker jag, och vad var det egentligen för språk han pratade till like .. kinesiska?
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]