Här är den <15 kB-

Tack för berömmet föresten!

Ai skrev:Detta börjar kännas som biljetterna till Halloween en gång i tiden. Ett livsnödvändigt köp!
noike skrev:Men vad fan. Serien fick ett planerat slut väl efter fem säsonger? Till skillnad från alla andra som dött efter 13 eller 20 avsnitt -- där kan vi snacka om ångest.
brat skrev:Dina avatar är livsfarligt fina.
Det är en bra princip. Absolut. Det börjar bli lite tunnsått här på BF med just Buffy-avatarer - men å andrasidan så har ju forumet mer och mer blivit mer allmän-media inriktad i kombination med kompisklubb... Men nu är jag såklart brottarnyfiken på vilket citat du inte tänker byta till! Så du får helt enkelt ta och 'fess up!brat skrev:Jag har en princip. På ett buffyforum ska jag ha buffybild och buffycitat. Du gör det såååå svårt för mig. Jag har dessutom redan valt ett citat jag inte ska byta till.
The Ankh skrev:S2 ep 20
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Buffys Scott Hope i all ära, söt pojke. men vafaan. Det ska vara Brian o Justin!Jag är gråtfärdig. Helvete. Tappar livslusten
brat skrev:Oj, stackars Ankh! Säsongsuppehåll är jobbiga.
Ni måste ha sett serien i en väldans fart iaf? Ni verkar ha spurtat om Tea nu.
Glorificus skrev:The Ankh skrev:S2 ep 20
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!
Buffys Scott Hope i all ära, söt pojke. men vafaan. Det ska vara Brian o Justin!Jag är gråtfärdig. Helvete. Tappar livslusten
Ja, det är rätt hemskt när Brian får se Justin välja smörige Ethan över honom...
The Ankh skrev:brat, ja.. vi har varut hemm asjuka så vi kunde kolla rejält i går. Men vi jhar inte gjort så mycket annat de senaste kvällarna heller.
Tinwiel, (spoiler 2.20)
Alltså.. jag gillar honom... han e fin o allt... men inte för Justin. Justin ska vara med Brian! Usch! Hoppas det är övergående.bort med snorungen, enter Brian igen. Vem ska han nu ha? Faan!
Tam skrev:3x01 är ett av mina favoritavsnitt.
Tea skrev:Ep16 s2.
Jag känner igen eathan. Vad känenr jag igenom honom ifrån?
Glorificus skrev:Tea skrev:Ep16 s2.
Jag känner igen eathan. Vad känenr jag igenom honom ifrån?
Hihi, det var min första reaktion också.
Buffy?
Ai skrev:Nu ska jag för miljonte gången i den här tråden dra (Buffy s 7) CWDP-citatet om Scott Hope:
HOLDEN: .... Scott Hope said you were gay.
BUFFY: What? I dated that ringworm.
HOLDEN: He says that about every girl he breaks up with. And then last year, big surprise, he comes out.
Glorificus skrev:Okej, då väljer jag att citera Ai...Ai skrev:Nu ska jag för miljonte gången i den här tråden dra (Buffy s 7) CWDP-citatet om Scott Hope:
HOLDEN: .... Scott Hope said you were gay.
BUFFY: What? I dated that ringworm.
HOLDEN: He says that about every girl he breaks up with. And then last year, big surprise, he comes out.
Tea skrev:Ep14 s2
Bilscenen är underbart rolig. Mikey är oxå rolig här. Tea skrattade. Övergången till Justins fest med låten i bakgrunden (försökte leta upp vad den hette, hittade bara Marilyn manson the dope show. är det den?) Texten gick iaf Cops ande queers någonting. Det var spänannde!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare