Off skrev:Om det nu blir en s04 kommer The Buffster vara med och skrika "OTH IS A ROLLERCOASTER!" på IRC. I like it.
det MÅSTE bli en s4!
Off skrev:Om det nu blir en s04 kommer The Buffster vara med och skrika "OTH IS A ROLLERCOASTER!" på IRC. I like it.
ey skrev:The Buffster skrev:2.06 Mouth köper tillbaka dockhuset åt Brooke. Så fint. Så jävla fint.du är fast va?!
The Buffster skrev:Jo jag måste ju erkänna att jag är fast vid det här laget. Trots att jag fortfarande har vissa invändningar så längtar jag alltid tills nästa avsnitt. Och jag kan redan nu säga att jag håller med om att det måste bli en säsong 4.
Haha, men eynosh då, spoiler för sånt som jag inte har sett, fatta hur svårt det är inte läsa dom. Men, men jag ska se några avsnitt nu så snart är jag väl ikapp.
The Buffster skrev:Jag fattar. Men jag tror ändå inte att jag vågra läsa, är väldigt rädd för spoilers. Vi får se. Kan nog inte hålla mig i längden.
It's Official: Veronica Mars Renewed, Everwood Dead
Straight from the horse's mouth, Rob Thomas just e-mailed me to confirm that Veronica Mars has been renewed for a third season. The show got a 22-episode order that, depending on ratings, can be reduced to 13. Very reliable sources, meanwhile, are also telling me that One Tree Hill will be back and that Everwood is, in fact, dead. Talk about injustice.
The Buffster skrev:2.15 Brooke: Let’s see, in ten years I’ll probably be married to someone like Marvin McFadden.
Anna: Who’s Marvin McFadden?
Brooke: Of course you all probably call him Senator McFadden or something, but we just call him Mouth.
eynosh skrev:The Buffster skrev:2.15 Brooke: Let’s see, in ten years I’ll probably be married to someone like Marvin McFadden.
Anna: Who’s Marvin McFadden?
Brooke: Of course you all probably call him Senator McFadden or something, but we just call him Mouth.
Buffster e fast
Off skrev:Du har haft bra tempo på tittandet Buffster. Tror det kommer bli ännu högre i säsong 3.
ey skrev::D jag blir så glad av Buffsters inägg!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare