Noggster skrev:Haha.. fattar inte hur du klarar av att titta sådär mkt JRT, är dina dygn längre än mina?
Princess Buffy skrev:nu skäms jag, men jag spelade faktiskt in denska köpa dvd boxen nästa vecka i alla fall
JRT skrev:Noggster skrev:Haha.. fattar inte hur du klarar av att titta sådär mkt JRT, är dina dygn längre än mina?
Troligen inte, tyvärr - det vore praktiskt med längre dygn ibland! Kanske skall tillägga att jag brukar inte titta såhär mycket, det är tillfälligt. Samtliga avsnitt ses dessutom på kvällen/natten, inte på dagen - då har jag ett liv!Har just nu dessutom en högdräktig tik som vill vila mycket och önskar sällskap i soffan, det bara att ställa upp. Då kan man lika gärna titta på avsnitt istället för det skräp som går på TV...
[Slut på försvarstal]
sus@n skrev:tack noggie men jag skrev det bara för att ni ska veta att ni går före buffy när som helst
Kom på att jag kikade på extramaterialet som visas på bilden med.. kan det varit tors? lite s6 extra blev det nog också i må o tis..Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare