Nya serier 2006-2007

Diskutera serier och filmer som inte är buffyrelaterade här.

Nya serier 2006-2007

Inläggav noike » mån mar 06, 2006 18:17

http://www.thefutoncritic.com/cgi/devwatch.cgi

Välj kanal, 2006-2007, och eventuell genre. En jävla massa komediserier.

Bland annat:

BASTARD, THE (SHOWTIME) -- David Greenwalt gör advokatserie, bara pilot än så länge.
"young lawyer who schemes to claim his birthright in a wealthy dysfunctional family that owns a lavish resort" Med tanke på vad han gjorde med Profit så kommer jag definitivt att titta.

DEXTER (SHOWTIME) -- Michael C Hall serien. 12 avsnitt

BECOMING GLEN (FOX) -- Rob Corrdry. Ordered to pilot (network pays cash penalty if not ordered to series)

DARKSIDE (FOX) -- Scriptstadie. Givetvis.
"a new high-concept drama about a group of astronauts who go missing after tracing an s.o.s. signal to the dark side of the moon where they discover a mysterious compound"

DRIVE (FOX): TIMMY!

S.O.B. (FOX)
"drama about a corporate gangster who hires a lawyer and proceeds to corrupt him" Scott Brazil från SHield är inblandad

CONFESSIONS OF A TAX COLLECTOR (FX)
"dark comedy based on the true story of an average joe who gets stuck working for the i.r.s. for 12 years"

DEAD RINGERS (HBO) Cronenberg verkar inblandad själv.

SOUTHERN VAMPIRE (HBO) -- känner vi till.

ASSISTANTS, THE (NBC) Allas vår Bryan Fuller: "one-hour dramedy about a group of assistants who work in the same building in a number of different industries" (script (with penalty) vilket bådar lite gott)

HEROES (NBC) - superhjältesak så den kan bli bra och den kan bli totalt usel

STUDIO 60 ON THE SUNSET STRIP (NBC) - Aaron Sorkin. Allt man behöver veta.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav tapeworm » mån mar 06, 2006 18:53

De kunde tagit bort några av de serierna och gjort ett par säsonger av Zim istället.

För nu har man ju sett alla avsnitten. The pain! THE PAAAIN!
Internet är fullt av skit.
Användarvisningsbild
tapeworm
Etanolintolerant

Inläggav caffeineaddict » mån mar 06, 2006 18:58

Wieee! Finns ju en hel del där som ser lovande ut! Och så dessutom The Unit nu i veckan och Thief 4:e april (my birthday!).

Sen är ju åtminstone GG och Scrubs säkrade för en säsong till och The Wire kommer tillbaka nån gång under året, så jag gillar hur resten av 2006 artar sig TV-mässigt. :D

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » mån mar 06, 2006 19:01

Jag började göra en lista men gav upp på C. Det fanns för mycket som lät intressant.

FX såg ut att ha en del roligt på gång och en hel del single camera komedier verkade lovande. Greentwalt och Fuller hoppas jag kopiöst mycket på också.
Chuck D:
If you don't stand for something, you fall for anything
Harder than you think, it's a beautiful thing
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Illyria » mån mar 06, 2006 19:24

Startade ett sånt här ämne på Tv-land igår och jag hittade massa som verkar intressant. Men mycket är ju bara på pilot-stadiet ännu, om ens det, återstår att se vad som överlever...

Mest intressant låter: Heroes, The Dresden Files, The Way, Dexter, Drift, The Bastard, October Road, Jericho, A House Devided och sen litar jag på att HBO kommer genomföra Allan Balls vampyrserie.

Lång kopierad text:

PALM SPRINGS (CW): coming-of-age drama about a troubled teen who moves to a gated community in palm springs where he uncovers some dark secrets
Låter intressant nog att se en pilot för.

SPLIT DECISION (CW): "sliding doors"-esque project which tracks a girl who gets a chance to reinvent herself upon moving to a new high school, with dual plotlines following her decision to sit with either the popular kids or the arty outsiders on the first day of school
Konceptet låter intressant, men den har en Spelling-stämpel också... (vilket får mig tveksam till kvaliteten)

HEROES (NBC): Låter lovande!

KIDNAPPED (NBC): Handlar om en kidnappning, låter sådär. Skulle kunna tänka mig att se piloten, Jeremy Sisto är med.

SEEING RED (NBC): Polis som pratar med döda offer, Jeff Goldblum är med. Skulle kunna tänka mig att se piloten även om jag inte tycker det låter så bra.

SKY (NBC): Politiker blir återfödd som en drogmissbrukare låter inte så intressant, men jag skulle nog kunna tänka mig att se piloten bara för att se hur den är gjord.

STUDIO 60 ON THE SUNSET STRIP (NBC): Den har ju redan fått en serie-order men jag tycker inte den låter intressant. Kanske kommer titta på piloten ändå.

DRESDEN FILES, THE (SCI_FI): SCI FI Channel has cast Paul Blackthorne (24, Presidio Med) to star as Chicago-based wizard and detective Harry Dresden in The Dresden Files. Director David Carson (Star Trek: Generations) has been tapped to helm the project. Production on the two-hour backdoor pilot film is set to commence in Toronto later this month, with plans for a Summer 2006 premiere.
Den verkar väldigt lovande. :)

BASTARD, THE (SHOWTIME): drama about a young lawyer who schemes to claim his birthright in a wealthy dysfunctional family that owns a lavish resort
Kommer från David Greenwalt (Angel), vill gärna se.

DEXTER (SHOWTIME): Har fått serie-order, med Michael C Halls karaktär tar lagen i egna händer... Den kommer jag definitivt kolla in!

BROTHERS & SISTERS (ABC): Bara casten får mig att vilja se denna, kvittar vad den handlar om. :P ron rifkin (alias) dave annable (reunion) balthazar getty (alias) rachel griffiths (six feet under) calista flockhart (ally mcbeal)

DRIFT (ABC): drama about a new york detective who suffers a major emotional trauma, leaving him with insomnia and little long-term memory, and hallucinates that his deceased daughter is with him at the crime scenes he's investigating
Insomnia, hallucinationer osv låter intressant.

HOUSE DIVIDED, A (ABC): drama about the escalating conflict between a midwest farming community and the u.s. government that sows the seeds of what will be the next civil war in present-day america
Låter som det skulle kunna bli intressant, skulle kolla in en pilot.

MEN IN TREES (ABC): drama about a thirtysomething relationship expert who gets stuck in an alaskan town full of men soon after she discovers her own fiance has been cheating
Med Anne Heche. Alaska påminner mig om Northern Exposure. Skulle titta på piloten.

NINE LIVES (ABC): Låter sådär, skulle kunna testa se piloten.

OCTOBER ROAD (ABC): drama about a manhattan-based screenwriter who moves back home to his small new england hometown, where he becomes a teacher and must readjust to life with his family and old friends
I'd watch it.

SECRETS OF A SMALL TOWN (ABC): Mord på en ung tjej i centrum, VM anyone? Fast jag skulle säkert kolla in piloten.

UNTITLED SHONDA RHIMES PROJECT (ABC): Hon skapade Grey's Anatomy, jag skulle ge serien en chans. Handlar om några kvinnliga journalister som reser runt.

JERICHO (CBS): a high-concept soap about a small town in kansas that's dealing with life after a series of nuclear attacks destroys most of america's big cities. Låter intressant nog.

SMITH (CBS): Finns många piloter om poliser och advokater htit och dit men denna handlar om kriminella istället, bara det låter ju intressant.

ULTRA (CBS): Serietidningsbaserad. Skulle kolla på en pilot.

WAY, THE (CBS): drama about a new england family that copes with the death of the powerful clan's matriarch by using witchcraft to hurt their rivals and build a successful business empire
Häxkonster? I'm in! :)

AMERICAN CRIME (FOX): Låter jättetråkig men jag skulle vilja se Victor Garber.

BEYOND (FOX): Utspelar sig på NASA, skulle nog kunna tänka mig att se piloten.

DRIVE (FOX): Illegala biltävlingar cross country. Igen en kontrast till alla tråkiga polis/advokat/blah-saker, och dessutom är det Tim Minear. Jag tittar på allt Tim gör. :) (men vafan ska han med Fox-jävlarna till igen)

Sen är jag intresserad av vad HBO har på gång. Southern Vampire vill jag verkligen se, sen låter Dead Ringers intressant också, men båda är bara script än så länge.

Fler som bara är script:

THE PEN AND THE SWORD (NBC): drama revolves around a young man at a temp agency who comes to realize the building he works in is a portal to a sort of medieval alternate reality
Den låter intressant.

CITY OF GOLD (CW): adventure series about an archeological expedition in the amazon, with the central conflict being between a father and son
Mysterious Citites of Gold!

REVISION (FOX): a time-travel themed drama about a man who finds himself returning to the past in order to prevent disaster in the future
Det har ju gjorts förr, fast i ett bra utförande så...

SARAH CONNOR CHRONICLES, THE (FOX): small screen version of the film franchise about the lives of sarah connor and her 14-year-old son son john connor between the second and third "terminator" features
Klart intressant.

FABLES (NBC): drama based on the dc/vertigo comics series of the same name about classic fairy tales set in a present-day metropolis
Om det görs bra låter det intressant.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav A bear » mån mar 06, 2006 19:27

OM Cronenberg verkligen är inblandad i "Dead Ringers" kan det vara den bästa TV-nyheten sen nån sa "Vafan, vi ger den där rödhårige Josh eller vad han heter lite pengar för att göra sin jäkla high school-vampyrserie så får vi se vad som händer."

EDIT:
JERICHO (CBS): a high-concept soap about a small town in kansas that's dealing with life after a series of nuclear attacks destroys most of america's big cities. Låter intressant nog.

Låter lite som ett gammalt kallkrigsdrama som heter "Testament" och som är jävligt bra.
"There's been a contamination."

"You're like the Michael Jordan of being a sonofabitch."

"I've been saying, anybody who didn't get that this is the last season after this scene was missing the point." - Joss Whedon, 7.01
Användarvisningsbild
A bear
Slayer

Inläggav Forever Chosen » tis mar 07, 2006 21:09

Komedi serier kan jag nästan vara utan, kvaliten har ju minskat en hel del på sådan tv-serier de senaste åren. My name is Earl är ett undantag
Användarvisningsbild
Forever Chosen
Scooby

Inläggav Off » tis mar 07, 2006 21:16

Forever Chosen skrev:Komedi serier kan jag nästan vara utan, kvaliten har ju minskat en hel del på sådan tv-serier de senaste åren. My name is Earl är ett undantag

Med serier som Green Wing, It's always sunny in Philadelphia, Weeds och Entourage tycker jag nästan att komediserier gjort en rejäl comeback efter all tokusel sitcom som plågade världen ett tag. Om nu bara Arrested Development får nya avsnitt på Showtime och någon ny komediserie lyckas så finns det fler komediserier än på länge att skratta åt.

My name is Earl tycker jag fortfarande inte är särskilt roligt. Känns imho mer som en feel good-serie än något annat.

Hmm det känns som jag glömt någon bra komediserie... Aja någon kommer säkert komma på det och säga till mig.
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav CheeseGuy » tis mar 07, 2006 21:25

Forever Chosen skrev:Komedi serier kan jag nästan vara utan, kvaliten har ju minskat en hel del på sådan tv-serier de senaste åren. My name is Earl är ett undantag

Arrested Delevepment? Scrubs? Även How I Met Your Mother och amerikanska The Office verkar ligga någonstans mellan helt okej och rätt bra. Edit: Off hann före. Jo, det finns ju ett par till.

Och jag tycker inte det går att säga att kvaliteten i allmänhet har minskat ändå, för 99 procent av alla serier som visas är ändå skräp.
Användarvisningsbild
CheeseGuy
Zeppo

Inläggav caffeineaddict » tis mar 07, 2006 21:39

Off skrev:Hmm det känns som jag glömt någon bra komediserie... Aja någon kommer säkert komma på det och säga till mig.

Scrubs och FG åtminstone (fast du kanske inte räknar animerade?).

"Ma'am, cheese is on it's way. Here's an interim banana."
- VEEP

MP3 | CD | DVD/BD | BF:s favoritfilm 1940-1949: omröstning

Användarvisningsbild
caffeineaddict
Tyrolerhatten

Ort: Inte Norrköping längre, har jag fått påpekat för mig.

Inläggav Off » tis mar 07, 2006 21:42

caffeineaddict skrev:
Off skrev:Hmm det känns som jag glömt någon bra komediserie... Aja någon kommer säkert komma på det och säga till mig.

Scrubs och FG åtminstone (fast du kanske inte räknar animerade?).

Jag tänkte mer på de lite nyare men visst vi slänger med Scrubs och FG också. Man kan ju alltid hoppas att South Park återvänder med en kanonsäsong också.

How i met your mother har ju faktiskt blivit bra underhållning även fast huvudpersonen inte är rolig alls. Hade varit underbart om han hade kunnat skrivas ur serien på något sätt följt av att Brendon får en roll. Ja ibland sitter jag och drömmer när jag borde skriva arbete!
Chuck D:
Användarvisningsbild
Off
Chosen

Inläggav Illyria » ons mar 08, 2006 0:00

Komediserier, eller "komedi"-serier, kan jag också vara utan. Det är väldigt sällan en sån brukar falla mig i smaken. Det brukar få vara dramedier isåfall, som t ex Weeds.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav LWes » ons mar 08, 2006 21:51

Dom projekten jag tycker verkar intressanta (av vad som hittills beställts som piloter)
(http://www.thefutoncritic.com/cgi/devwatch.cgi?genre=all&network=abc&season=2006-2007&status=order&studio=all&title=)

20 QUESTIONS (ABC)
drama about an idealistic young state department employee who inadvertently stumbles onto a deadline conspiracy to undermine the united states
Den låter ganska spännande

60 MINUTE MAN (ABC)
drama about a suburban man (david james elliott) who doesn't remember what he did for one hour each day, driving him to figure out whether he's part of a major national conspiracy
Den låter lite spännande

DAY BREAK (ABC)
drama about an l.a.-based cop (taye diggs) who's trying to stop the murder of a loved one while trying to find the person who framed him for murder
Den tycker jag verkar spännande

ENEMIES (ABC)
drama revolves around two chicago-based best friends who grow up to become mortal enemies - one's a top player at the f.b.i. while the other's a mob boss
Den här verkar ganska intressant

HIM & US (ABC)
single-camera comedy about an over-the-hill gay british rock star (anthony stewart head) and his relationship with his long-time manager and the rest of his colorful entourage
Hoppas att den blir rolig

NINE LIVES (ABC)
drama follows the lives of nine strangers who share a bond after experiencing a 52-hour hostage crisis that stems from a bank robbery that goes bad
Jag gillar gisslan-avsnitt av serier, så den här kanske är spännande

SECRETS OF A SMALL TOWN (ABC)
small-town murder mystery drama that tracks the murder of a teenage girl and the disappearance of her sister - events which kick off a chain reaction that leads to both emotional and humorous discoveries that have been long buried
Mystisk är alltid bra att ha

TRAVELER (ABC)
"three days of the condor"-esque drama about two friends (matt bomer, logan marshall-green) who are framed as terrorists by someone they both thought was their friend (aaron stanford) - the project would then cut between flashbacks to the trio's life together in college and their current fugitive status
Åh! Den låter ganska spännande

IN THE SHADOW OF THE LAW (CBS)
drama about a group of smart legal associates trying to make partner at a powerful washington, d.c.-based law firm while dealing with a host of moral, ethical and legal challenges not to mention a gordon gekko-esque managing partner
(alan tudyk!)
Kanske kan vara bra

JERICHO (CBS)
a high-concept soap about a small town in kansas that's dealing with life after a series of nuclear attacks destroys most of america's big cities
(skeet ulrich!)
Låter mycket spännande. En av mina favoriter

ORPHEUS (CBS)
drama about a young man (nick d'agosto) whose girlfriend is involved in a sophisticated, modern-day cult and draws him to it
Låter spännande. Också en av mina favoriter.

SMITH (CBS)
drama about the inner workings of a team of criminals
Låter lite spännande

ULTRA (CBS)
drama based on the image comics property of the same name, about pearl penalosa, a single city-girl superhero balancing the demands of greatness with her love life and social calendar
Varje gång jag hör att det skall göras någon tv-serie baserad på en serietidning blir jag arg som en varg för att det inte är en Marvel-serie :x
Men det är inte en anledning att inte se den.

WAY, THE (CBS)
drama about a new england family that copes with the death of the powerful clan's matriarch by using witchcraft to hurt their rivals and build a successful business empire
Jag tycker egentligen inte att den låter så intressant, (för jag tänker mig Charmed), men om den är övernaturlig så är det tillräckligt för att jag ska se hur det går.

13 GRAVES (FOX)
drama about an ex-treasure hunter (matthew lillard) whose search for his missing brother puts him in the hunt for spanish conquistador francisco pizzaro's fabled incan gold
Det här är en av mina favoriter! Skattjakter är hur coolt som helst och kan säkert bli spännande!

SOUTHERN COMFORT (FOX)
ensemble crime drama about the wife of a mob boss who's thrust into running their biloxi, mississippi-based organized crime operation, which includes a region of night spots and resorts known to locals as the redneck riviera
Kanske spännande?

VANISHED (FOX)
serialized drama which tracks the search for sarah collins, a senator's wife who goes missing as part of a larger conspiracy, through the eyes of law enforcement, family members and the media
Åh! Den här! Den verkar spännande.

BLACK DONNELLYS, THE (NBC)
The series concerns the exploits of four young Irish brothers and their involvement in organized crime in New York's notorious Hell's Kitchen neighborhood. The handsome brothers fight for love yet cannot escape sinking deeper into the criminal underworld in this contemporary story of the Donnellys.
"status: ordered to series (13 episodes)"
Hmm... Spännande?

HEROES (NBC)
described as a reality-bending, large ensemble drama about a group of seemingly everyday people who discover that they have superpowers
Verkar mycket intressant.
leonard roberts ska också vara med

KIDNAPPED (NBC)
serialized drama which will track the kidnapping of the son of well-to-do new york city parents with each episode depicting one day in the investigation of the child's disappearance
Oj, den verkar spännande!

SKY (NBC)
drama about a politician who is murdered but given a chance to come back to the physical world (albeit, this time as a drug addict who lives in a halfway house) in order to save his soul
huh?

RUNAWAY (CW)
drama about a family who become fugitives in order to prove the innocence of the family's patriarch - who's convicted of murder
Den låter spännande

UNTITLED AQUAMAN PROJECT (CW)
small screen take on the dc comics hero aquaman in the same spirit of "smallville" (but not a spin-off) about arthur curry (justin hartley), the twentysomething owner of a dive shop who's actually the lost king of atlantis
Uhm... Jag kommer nog gilla den.

Jag letar alltså mest efter serier som verkar spännande och/eller mystiska som 24, Prison Break och Lost, eller serier som verkar övernaturliga. Andra vanliga drama-serier behver man inte bry sig om ännu.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav LWes » ons mar 08, 2006 21:55

Illyria skrev:
CITY OF GOLD (CW): adventure series about an archeological expedition in the amazon, with the central conflict being between a father and son
Mysterious Citites of Gold!

Åh! Den låter spännande!
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav Illyria » tor mar 09, 2006 16:49

MEN IN TREES (ABC) - Abraham Benrubi (Jerry Markovic on "ER") is the latest addition to the drama pilot, about a shrink (Anne Heche) who moves to Elmo, Alaska after her husband cheats on her only to find herself surrounded by available men. He'll play the owner of the town bar in the Warner Bros. Television-based project, which comes from creator Jenny Bicks, director James Mangold and fellow executive producer Cathy Konrad. Emily Bergl, Derek Richardson and James Tupper also star.

Liten Buffy-koppling. :)

PALM SPRINGS (The CW) - Taylor Handley (Oliver Trask on "The O.C.") and Sharon Lawrence (Maisy Gibbons on "Desperate Housewives") have both joined the cast of the pilot, a coming-of-age drama about a troubled teen who moves to a gated community in Palm Springs where he uncovers some dark secrets. Handley will play the lead role of Johnny in the Lionsgate Television-based hour, with Lawrence as Tess. Amber Heard, Gail O'Grady and Ellary Hume Porterfield also star in the project, which comes from creator Kevin Williamson. Scott Winant directs.

Oliver från OC som en troubled teen... det var ju ingen nyhet. ;)
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav fripp21 » fre dec 01, 2006 14:37

Hejsan.

Finns det någon tråd om nya serien "Day break" med allas vår egen "Jayne" - Adam Baldwin?

Jag letade lite men hittade intet.

Någon som sett serien? Kan den va nåt?
Mal... bad... in the latin.

Sex. Muscle. Humor. Thuggery. Jayne.

Joss Whedon about Jayne: "This is something I didn't ever tell Adam when we started but, he is based upon Cordelia pretty much"

"I want to hear about the natty thing."
Wash, Firefly 1x08 - Out of gas

Fripps Filmrevyer
Användarvisningsbild
fripp21
Scooby

Inläggav Garim » fre dec 01, 2006 14:57

fripp21 skrev:Hejsan.

Finns det någon tråd om nya serien "Day break" med allas vår egen "Jayne" - Adam Baldwin?

Jag letade lite men hittade intet.

Någon som sett serien? Kan den va nåt?

Jag har sett de tre första avsnitten, och jag tycker serien är hyfsad. Adams karaktär är rätt otäck, men han gör den bra. Han har inte så stor roll dock, men han är med några minuter per avsnitt. Den är dock inte så bra att jag längtar efter nya avsnitt, och ser ett nytt avsnitt så snabbt jag kan - som jag gör med tex Heroes och BSG.
Serenity: Knowing which River not to cross...
'If we want her to be exactly she'll never be exactly I know the only really real Buffy is really Buffy and she's gone' who?
Remember that if you keep one foot in the past and one in the future, you're just pissing on the present.
Användarvisningsbild
Garim
Big Bad

Inläggav LWes » fre dec 01, 2006 15:41

Jag tycker att Day Break är grymt bra faktiskt, efter 4 avsnitt.
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav gaspode » fre dec 01, 2006 15:53

tror det pratats lite om day break i "andra serier"-tråden?

jag har bara sett piloten, den var okej, men inget som skapade nåt begär att se mer..
Användarvisningsbild
gaspode
Queen Tyko

Inläggav LWes » fre dec 01, 2006 18:39

gaspode skrev:tror det pratats lite om day break i "andra serier"-tråden?

Det stämmer
Användarvisningsbild
LWes
Zeppo

Inläggav sp1keout » tor dec 07, 2006 22:50

Jericho har jag inte lust att ge någon chans... Day Break var det meningen att jag skulle börja se, men, njae...

Men... Orpheus, är den bra?
För 10 år sedan fann jag mig själv otröstlig, liggande i fosterställning. Jag hade precis sett klart Angel. Jag behövde skriva av mig, hitta likasinnade, hitta något - jag hittade hit & under 10 år har jag fått hjälp att sätta ord på mina känslor.

Om 10 år kommer jag läsa här för att minnas den ständiga emotionella berg-o-dalbanan vi kände i våra yngre dagar. Vi alla har förändrats men vi är alla fortf. här & vi har alla fortf. Buffyforum - & det är något jag hoppas aldrig kommer förändras.
Användarvisningsbild
sp1keout
Mr Japan

Inläggav Illyria » tor dec 07, 2006 22:53

Orpheus existerar inte. Allt det som diskuteras ovan är projekt, alla blir inte serier.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Inläggav The Ankh » fre dec 08, 2006 2:01

LWes skrev:VANISHED (FOX)
serialized drama which tracks the search for sarah collins, a senator's wife who goes missing as part of a larger conspiracy, through the eyes of law enforcement, family members and the media
Åh! Den här! Den verkar spännande.

är d4tta vanished med gaöe harold som u går på tv i sverige?

är det bra?m har sett npt halvt avsnott här o dör o tänker att jag giklar för att det ju 'nsådåd 'r Briam kinney. menm 'är det bra? På riktigt+
--> Midget Notes<--| --> Last.fm<--| --> Bilddagboken<--
Everything worth having Comes with trials worth withstanding
Användarvisningsbild
The Ankh
M.A.S.

Inläggav Illyria » fre dec 08, 2006 2:14

Ja, det är samma Vanished, som också är nedlagd. De sista avsnitten visar Fox på nätet.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Re: Nya serier 2006-2007

Inläggav Illyria » fre dec 08, 2006 2:33

SOUTHERN VAMPIRE (HBO)

Det här går alldeles för långsamt, kom inte den här nyheten för mer än ett år sedan? Skulle verkligen vilja se en ny riktigt bra HBO-serie och Alan Ball i kombination med vampyrer ger True Blood väldigt bra förutsättningar.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Re: Nya serier 2006-2007

Inläggav noike » fre dec 08, 2006 2:38

Illyria skrev:
SOUTHERN VAMPIRE (HBO)

Det här går alldeles för långsamt, kom inte den här nyheten för mer än ett år sedan?

Mars -06, så nästan. Alldeles för långsamt. Man år väl hoppas att det är kreativ sölighet med casting och set-byggning.
“It's like algebra. Why you gotta put numbers and letters together? Why can't you just go fuck yourself?”
Wayne, Letterkenny.

:: snow crunch :: poäng: 51 / 100 ::
Användarvisningsbild
noike
also cute and fluffy!

Inläggav Illyria » fre dec 08, 2006 2:44

Tyckte det kändes för kort tid sedan mars och (efter att jag kollat upp det) jag skrev nyheten på TVL i slutet på oktober 2005, så det är mer än ett år sedan nu. Hoppas verkligen vi kan få höra några riktiga nyheter om casting osv snart.
Användarvisningsbild
Illyria
Watcher

Återgå till TV-serier och film