Ai skrev:sfinx skrev:Svårt att koncentrera sig på annat ibland...specielllt om de bygger upp scener som den i första avsnittet
HerreGUD vad jag längtar efter att ni ska börja med amerikanska!
[lika stor spoiler som den sfinx hade]Där scenerna byggs upp och det dessutom inte är några fegis-bortklipp!Men, som Peter Paige också sa om serien: They came for the Queer and stayed for the Folk.
Missförstå mig rätt - jag har sagt det förr och säger det igen - jag älskar den engelska. Det var min första QaF-kärlek när den gick på tv. Var det svt? Nåväl. Jag drog mig i evigheter för att se den amerikanska av skeptiska skäl. När jag väl såg den satt jag mest och jämförde under första avsnitten i första säsongen. Sen föll jag och blev totalt förälskad! Som Tinne påpekade: Dom är bra på sitt sätt båda två.
Fast så är det, nya versioner av det man gillar är lite läskigt. Som om nån skulle skriva om en bok för att den skulle passa nya läsare.
V diskuterade endel om hur djärvt det faktiskt är att göra så nakna, i flera betydelser, scener med män, som känns naturligt avslappnade.
En spännande QAF framtid väntar.