Hittade just:
[...]Harold also recently was tapped for the recurring role of Wyatt Earp on HBO's dark Western "Deadwood."
Enligt Reuters/Hollywood Reporter
Så då lär man väl börja titta på Deadwood igen. Betyder det Gale på hästrygg? He...

[...]Harold also recently was tapped for the recurring role of Wyatt Earp on HBO's dark Western "Deadwood."
Tinwiel skrev:Hmm.. måste leta episodeguides, det måste ju finnas en förteckning över vilka som har regisserat dom olika avsnitten. Jag tänkte också på kameravinklarna i vissa avsnitt. Det är nån/några regissörer som har en förkärlek för närbilder på ansikten. Me like.
Tob skrev:Som har en fruktasnvärt snygg inledningscen i Brians lägenhet. Gåshus, rysningar osv. enbart för att den var så jäkla snyggt.
Ai skrev:ey: Vänta tills du får se Randys'!
Ai skrev:ey: Vänta tills du får se Randys'!
Ai skrev:Tob skrev:Som har en fruktasnvärt snygg inledningscen i Brians lägenhet. Gåshus, rysningar osv. enbart för att den var så jäkla snyggt.
Du menar:
Den med infokuseringen på martiniglaset? När Brian står i fönstret och röker? Ja! *dräggel* Så. Snygg!
Det är bara att börja från piloten och fortsätt framåt...Inget svårt alls!
Ai skrev:ey: Vänta tills du får se Randys'! 8)
ey skrev:Ai skrev:ey: Vänta tills du får se Randys'!
du har sett UK-serien med va? för jag menar... finns det ett bättre ass än charlies är det en fantastisk serie. jag skulle vilja äta glass på charlies. slicka av den med lite kolasås på toppen. åååååhhh..den är verkligen *suck* fantastisk!
noike skrev:Ai skrev:ey: Vänta tills du får se Randys'!
Men hela US-casten ser ut som kalsongmodeller. Ingen karaktär. Utom kanske han som spelar Brian, men juryn har inte riktigt bestämt sig ännu.
Ai skrev:Kristallklart. Men det betyder iofs inte att jag håller med.
noike skrev:Ai skrev:Kristallklart. Men det betyder iofs inte att jag håller med.
Det hade jag inte riktigt väntat mig heller.
Tinwiel skrev:För övrigt så tyckte jag inte att Charlie Hunnam var så snygg. Eller han var snygg, men jag gillade inte karaktären. Därför var han inte så snygg. Men ändå snygg. Ja, ni fattar vad jag menar..
Tinwiel skrev:båda är bra på sitt sätt.
Nu menade jag som helhet inte bara röven.
Ai skrev:Är det inte samma mix som dom använder i piloten? I tak-scenen med Brian och Mikey.
ey skrev:Tinwiel skrev:För övrigt så tyckte jag inte att Charlie Hunnam var så snygg. Eller han var snygg, men jag gillade inte karaktären. Därför var han inte så snygg. Men ändå snygg. Ja, ni fattar vad jag menar..
ne, alltså, särskilt snygg är han ju inte, söt möjligtvis. alldeles för pojkig för min smak. men asset! ÅHHH! *drewls*
sfinx skrev:Svårt att koncentrera sig på annat ibland...specielllt om de bygger upp scener som den i första avsnittet
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Google [Bot]