Ai skrev:Ang 5x10 Jag bölade när jag såg det. Tinnie bölade. Tam vart tvungen att ta en timmes prommenad. Det är fanemej sanslöst! Har för mig att Tam skrev nångång när du börjat titta Tob, att ingen ska sluta se serien innan man sett 5x10...
Tinwiel skrev:Ai skrev:Ang 5x10 Jag bölade när jag såg det. Tinnie bölade. Tam vart tvungen att ta en timmes prommenad. Det är fanemej sanslöst! Har för mig att Tam skrev nångång när du börjat titta Tob, att ingen ska sluta se serien innan man sett 5x10...
Sant. Lyssna på Tam. Eller ja, alla andra som fortfarande inte har börjat se serien borde lyssna på Tam. Antingen så är vi mesar allihop som bölar för minsta lilla (well, actually.. ) eller så avsnittet bara skitbra.
They came for the Queer, and stayed for the Folk.
Glorificus skrev:Tror jag måste börja se QaF snart...
Som många av er, vad det verkar, har jag inte trott att amerikanska versionen skulle kunna mäta sig med den brittiska. Men ni är så engagerade att man blir lockad att maratonse allt för att komma ikapp...
Ai skrev:Glorificus skrev:Tror jag måste börja se QaF snart...
Som många av er, vad det verkar, har jag inte trott att amerikanska versionen skulle kunna mäta sig med den brittiska. Men ni är så engagerade att man blir lockad att maratonse allt för att komma ikapp...
Ja, då får du skynda dig! Tob har väl ett eller högst två avsnitt kvar. Tam, jag och Tinwiel har sett klart - vissa av oss flera gånger än det är nyttigt. Men säg till så ska jag försöka fixa den till dig - har du DC? Annars har jag ett annat trix...
Tinwiel skrev:Tob: Det är nästan oundvikligt att det blir lite avslaget efter en sån urladdning. Jepp, sista avsnittet. Visst känns det lite sorgligt?
Ai skrev:Tre nya ikväll Glory? Jag kopplar upp mig om en timme ungefär när jag fått ordning på barn och Veidits ftp...(don't ask...)
Glorificus skrev:Jag ser mycket fram emot resten! Som jag sagt till Ai så var det Tinwiels inlägg här om att Tob bara skrevsom slutligen fick mig att vilja börja se serien... Jag vill veta vad det handlade om!
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare