poser skrev:Nu när folk använder subBlack så måste jag ge mig själv lite credits för att jag la in den.
i curse you with.. curses!
poser skrev:Nu när folk använder subBlack så måste jag ge mig själv lite credits för att jag la in den.

The Buffster skrev:Det var ju inte alls i den här tråden jag hade tänkte posta något inlägg... förvirrad känner jag mig nu.

Rombat skrev:Tillbaka till subSilver. Mina ögon tackar mig.

Tob skrev:Bytte också tillbaka till Subsilver efter några timmar. Klarade inte av kontrasterna riktigt som blev. Fick ont i huvudet, blev yr och allmän trött.

Zaxx skrev:subSilver är så "ett i mängden"... sen skall ni veta att loggan är gjord för DesertStorm!

Zaxx skrev:subSilver är så "ett i mängden"... sen skall ni veta att loggan är gjord för DesertStorm!

caffeineaddict skrev:Zaxx skrev:subSilver är så "ett i mängden"... sen skall ni veta att loggan är gjord för DesertStorm!
Det har alltid varit mitt argument #1 för att DesertStorm är rätt!

Va läskigt !De hade jag aldrig sett! Men.. ja där är de ju! SOm spöken!
 Va läskigt !De hade jag aldrig sett! Men.. ja där är de ju! SOm spöken!

Off skrev:Rombat skrev:What she said.ey skrev:subSilver! i'm surrounded by idiots!
What they said.

wyndham skrev:My eyes, my eyes! Prövade SubBlack och SubSilver. Hugha. The very memory of it burns my eyes. DesertStorm skadeva.

Gordo skrev:Jag är förvånad över att så många har BF i DestertStorm.

Återgå till Feedback / buggrapporter / förslag
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare