XANDER: House Of Chicks, relax. I am a man, and I have a tool.
DAWN: I'm your sister. Dawn. We were up here ... together, and then ... you went away. And you don't wanna do that again. I don't know how you're back, but you are, and please, just stay still. Or-or move. But-but towards me. Because the tower was built by crazy people and I don't think it's holding up very well.
GILES: This is, uh ... impossible, really.
I don't know how you're back, but you are, and please, just stay still. Or-or move. But-but towards me. Because the tower was built by crazy people and I don't think it's holding up very well.
ochSpike: Oh, poor Watcher. Did your life flash before your eyes? Cuppa tea, cuppa tea, almost got shagged, cuppa tea?
BUFFYBOT: Sorry I questioned you, Spike. You know I admire your brain almost as much as your washboard abs.
TARA: Nobody messes with my girl.
GILES: I'd like to test that theory.
WILLOW: You can't stop this.
XANDER: Yeah, I get that. It's just - where else am I gonna go? You've been my best friend my whole life. World gonna end - where else would I want to be?
A bear skrev:DG: 3 (Utmärkt tempo, seriens ABSOLUT ÖVERLÄGSET bästa cliffhanger... men de är lite för beroende av de 2-3 föregående avsnitten.)
AG: 4 (Favorit i repris: Det är visst nån som slutar vara död, va? Och så är det nån som trollar lite. Och så William.)
GG: 4 (Jag är så jävla svag för DarkWillow-arcen att det är bara inte sant.)
QG:
Two To Go:GILES: I'd like to test that theory.
Grave:WILLOW: You can't stop this.
XANDER: Yeah, I get that. It's just - where else am I gonna go? You've been my best friend my whole life. World gonna end - where else would I want to be?
A bear skrev:Och så ska det då avgöras. Seriens (snyft) sista dubbelavsnitt: Two To Go/Grave.
DG: 3 (Utmärkt tempo, seriens ABSOLUT ÖVERLÄGSET bästa cliffhanger... men de är lite för beroende av de 2-3 föregående avsnitten.)
AG: 4 (Favorit i repris: Det är visst nån som slutar vara död, va? Och så är det nån som trollar lite. Och så William.)
GG: 4 (Jag är så jävla svag för DarkWillow-arcen att det är bara inte sant.)
QG:
Two To Go:GILES: I'd like to test that theory.
Grave:WILLOW: You can't stop this.
Nyx skrev:caffe: Great minds think alike!
caffeineaddict skrev:Nyx skrev:caffe: Great minds think alike!
Indeed, indeed.
När jag ska skriva min stora romandebut ska jag hyra a bear och Nyx som ghost writers. Eller nåt.
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare