Kolla eys inlägg, jag pratade om en andra gästskådis från ANTM, inte Naima.

CyberAL skrev:Tinwiel skrev:Och varför tog Keith bort småkryp/avlyssningsapparaten från Lambs kontor? Mä. Han är så rättrådig ibland, lite tjuvlyssning måste väl Veronica få ägna sig åt.
Jag uppfattade det inte som att han tog krypet av den anledningen. Han var förbannad och såg nån pryl och snodde den för att jävlas. Afaik så vet han inte ens om att Veronica avlyssnade kontoret.. hon berättade ju inget om det.
Zaxx skrev:s1ep4 sedd.
Bäst hittills igen... blir det bara bättre och bättre?
Zaxx skrev:VM är HOT
From guitarmomma1984: Any hints on which male castmember is leaving Veronica Mars?
Only that I love him! And I'm not the only one.
Illyria skrev:2.05 Jag tycker Jackie klänger lite väl mycket på Logan för att kalla det att dansa och Logan ser inte helt glad ut åt det heller (eller? måste se scenen igen).
AKS skrev:En bra intervju med Jason Dohring. Spoilers för S1 och för de gästskådespelare som nämnts tidigare i tråden. Vet du om dem kan du lugnt läsa artikeln.
http://tempo.typepad.com/entertainment_ ... h_jas.html
Was it cool to get that endorsement from "Buffy," "Angel" and "Firefly" creator Joss Whedon?
"Absolutely, it was the best. It was the buzz of the set: `Did you hear what he said about us?,’ Stuff like that. [Director] Kevin Smith also did a nice write-up, and what was cool was that they really know their stuff;, their attention to detail [regarding `Veronica Mars’] was so cool. You never know if your work will be seen, so to have it seen by someone great, someone you really respect, that’s so cool. Though if I’d known they were watching, I would have been a lot more nervous!"
AKS skrev:Vad jag vet har inte VM börjat visas i nåt R2-område ännu så det ser inte ut att komma snart. Men jag har ingen info om det, det är bara min teori.
Återgå till TV-serier och film
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare