JoeSweden skrev:Om två veckor kommer det ju vara i stort sett omöjligt att inte spoila sig nånstans.
Jag kommer sannolikt inte ha internet om två veckor. Lucky me

JoeSweden skrev:Om två veckor kommer det ju vara i stort sett omöjligt att inte spoila sig nånstans.
Tomas skrev:En (extra?) förhandsvisning på sci-fi mässan skulle ju inte vara fel även om man nog måste vara ute i god tid för att få tag på biljetter.
Är väll bara att hopppas att filmen går bra i usa och att vi inte behöver vänta och hålla oss undan från spoilers mer än några veckor veckor istället för två månader. Ett stort tack till Joe för att du håller oss informerade.
Off skrev:Meh get sars plz ok!
AKS skrev:Det är verkligen ingen stor grej om man jämför med Offs språk.
poser skrev:AKS skrev:Det är verkligen ingen stor grej om man jämför med Offs språk.
Är du seriös?
[edit]Antatgligen är du det, kom på att det inte är så lätt att fånga folks sarkasm i meningar på internet när man inte känner dem. Jag har några års erfarenhet av min bror för att kunna se honom säga det där[edit]
ktnxbye!
AKS skrev:poser skrev:AKS skrev:Det är verkligen ingen stor grej om man jämför med Offs språk.
Är du seriös?
[edit]Antatgligen är du det, kom på att det inte är så lätt att fånga folks sarkasm i meningar på internet när man inte känner dem. Jag har några års erfarenhet av min bror för att kunna se honom säga det där[edit]
ktnxbye!
Antagligen är jag seriös? Nej, verkligen inte. Jag använde mig återigen av osynlig smiley. Det är den sortens smiley som din bror gillar. Hehe.
poser skrev:AKS skrev:poser skrev:AKS skrev:Det är verkligen ingen stor grej om man jämför med Offs språk.
Är du seriös?
ktnxbye!
Antagligen är jag seriös? Nej, verkligen inte. Jag använde mig återigen av osynlig smiley. Det är den sortens smiley som din bror gillar. Hehe.
Fan, du brukar väll "anmärka" på folk som inte använder smiley så det var därför jag inte riktigt visste var jag hade dig.
Jaja....
Återgå till Allmänt om Firefly
Användare som besöker denna avdelning: Inga registrerade användare